PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 249
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 249
artykuł:
Informacja i komunikowanie a zaufanie i reputacja podmiotów gospodarczych - European Communication Monitor 2012 oraz Edelman Trust Barometer
(
Rydzak W.
), s. 7-24
artykuł:
Komunikowanie wizerunku i reputacji biznesu
(
Gołata K.
), s. 25-39
artykuł:
Klasyfikacja narzędzi komunikowania wewnętrznego - nowe propozycje
(
Trębecki J.
), s. 40-48
artykuł:
Komunikowanie na rzecz wspierania rozwoju gospodarczego - komunikacja rozwojowa
(
Andrzejczak K.
), s. 49-65
artykuł:
Rola public relations w strategii CRM - spojrzenie w dobie mediów społecznościowych
(
Deszczyński B.
), s. 66-83
artykuł:
Innowacyjne techniki informacji i komunikowania w kształtowaniu relacji z młodymi konsumentami
(
Badzińska E.
), s. 84-98
artykuł:
Strategie i instrumenty public relations stosowane na regulowanym rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce
(
Szczepański M.
), s. 99-117
artykuł:
Ewolucja relacji klient - organizacja mieszkaniowa w świetle zmian paradygmatów zarządzania, na przykładzie szwedzkich organizacji mieszkalnictwa społecznego
(
Suszyńska K.
,
Barczak I.
), s. 118-130
artykuł:
Nowe formy komunikowania online na przykładzie niemieckiej Partii Piratów
(
Janicka I.
), s. 131-141
artykuł:
Pomoc rozwojowa jako instrument kształtowania pozytywnego wizerunku Szwecji w świecie
(
Barczak I.
), s. 142-154
artykuł:
Organizacja i narzędzia komunikowania wewnętrznego : analiza przypadku
(
Trębecki J.
,
Freitag A.
), s. 155-163
artykuł:
Public relations w opinii maturzystów
(
Bogdał M.
,
Gołata K.
), s. 164-179
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.