PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2012
Tom
13
Numer
z. 5 Przekształcenia strukturalne i społeczne w ochronie zdrowia
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 5 Przekształcenia strukturalne i społeczne w ochronie zdrowia
artykuł:
Model przekształcenia organizacyjno-prawnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego
(
Nogalski B.
,
Waśniewski J.
), s. 11-22
artykuł:
Funkcjonowanie i znaczenie rad społecznych w zarządzaniu publicznymi szpitalami
(
Staszewski R.
,
Kautsch M.
,
Woderska E.
), s. 23-41
artykuł:
Finansowanie usług zdrowotnych w kontekście aktualnie wdrażanych zmian w systemie ochrony zdrowia
(
Sielska J.
,
Głowacka M. D.
,
Zdanowska J.
), s. 43-55
artykuł:
Pożegnanie NZOZ - zmiany dla świadczeniodawców medycznych sektora prywatnego
(
Paszkowska M.
), s. 57-71
artykuł:
SPZOZ po zmianach legislacyjnych
(
Paszkowska M.
), s. 73-84
artykuł:
Zarządzanie w ochronie zdrowia na przykładzie kas chorych w Republice Federalnej Niemiec
(
Chałupczak G.
), s. 85-96
artykuł:
Współczesne koncepcje w zarządzaniu publicznymi organizacjami ochrony zdrowia
(
Kożuch B.
,
Tylek A.
), s. 99-112
artykuł:
Przyczynek do strategii zarządzania niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej
(
Jankowiak R.
), s. 113-124
artykuł:
Strategiczna karta wyników - Nephrocare Balanced ScoreCard - polskie doświadczenia we wdrażaniu systemu pomiaru i oceny dokonań podmiotu leczniczego
(
Dryl-Rydzyńska T.
), s. 125-140
artykuł:
Nowoczesne metody zarządzania a specyfika sektora ochrony zdrowia
(
Szynkiewicz P.
), s. 141-152
artykuł:
Funkcjonowanie opieki długoterminowej na przykładzie "ARNICA" Pielęgniarska Opieka Długoterminowa w Przybyszewie
(
Głowacka M. D.
,
Nowakowska I.
,
Bajurna B.
,
Mendyka L.
), s. 153-164
artykuł:
Komunikacja jako element kompetencji zawodowych pracowników służby zdrowia
(
Jakubek E.
,
Głowacka M. D.
,
Matecka M.
), s. 167-182
artykuł:
Stereotypy funkcjonujące w szpitalach
(
Kęsy M.
), s. 183-198
artykuł:
Komunikacja interpersonalna w szpitalu w opinii personelu medycznego. Studium przypadku
(
Krawczyk-Sołtys A.
), s. 199-210
artykuł:
Kryzys, a dobór pracowników w sektorze zdrowia
(
Kunecka D.
), s. 211-220
artykuł:
Satysfakcja z pracy pracowników zawodów medycznych zatrudnionych w szpitalach województwa śląskiego
(
Zadros K.
), s. 221-238
artykuł:
Kompetencje społeczne jako element kompetencji zawodowych menedżerów
(
Matecka M.
,
Głowacka M. D.
,
Jakubek E.
), s. 239-250
artykuł:
Efekty komunikacji interpersonalnej w relacji pacjent - personel medyczny
(
Markowska-Kabała I.
), s. 251-266
artykuł:
Kształtowanie zachowań menedżerskich przez podmiot leczniczy
(
Rasińska R.
,
Głowacka M. D.
,
Nowakowska I.
), s. 267-278
artykuł:
Efektywne zarządzanie personelem medycznym przez pryzmat wymiarów jakości pracy
(
Nowakowska I.
,
Głowacka M. D.
,
Rasińska R.
,
Łukomska A.
), s. 279-288
artykuł:
Zasoby ludzkie w strategii rozwoju poradni specjalistycznych
(
Lewandowska H.
), s. 289-302
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność organizacji ochrony zdrowia
(
Wysocka M.
), s. 303-316
artykuł:
Kluczowe wartości w zarządzaniu placówką służby zdrowia (wyniki badań)
(
Czapla T.
,
Świątek-Barylska I.
), s. 317-328
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.