PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 3 tom 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 tom 2
artykuł:
Ocena innowacyjności organizacyjnej z perspektywy kadry zarządzającej oraz pracowników kreatywnych
(
Klimas P.
), s. 5-15
artykuł:
Myślenie macierzowe w analizie opcji strategicznych
(
Rybicki J. M.
), s. 16-27
artykuł:
Luz organizacyjny a marnotrawstwo w ujęciu dynamicznym: przykład portu morskiego
(
Rymaniak J.
), s. 28-37
artykuł:
Tworzenie, wykorzystanie i wpływ zdolności dynamicznych na wyniki przedsiębiorstwa
(
Sajdak M.
), s. 38-46
artykuł:
Zachowania innowacyjne małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach niepewności
(
Skowronek-Mielczarek A.
,
Bojewska B.
), s. 47-59
artykuł:
Źródła i trwałość przewagi konkurencyjnej
(
Sołoducho-Pelc L.
), s. 60-71
artykuł:
Turbulentność otoczenia a źródła pozyskiwania technologii
(
Staniec I.
), s. 72-80
artykuł:
O teorii zarządzania strategicznego
(
Stańczyk-Hugiet E.
), s. 81-89
artykuł:
Przewaga konkurencyjna, renta ekonomiczna a wyniki przedsiębiorstwa
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 90-102
artykuł:
Rola intuicji w procesie podejmowania decyzji
(
Tokarski S.
,
Tokarski K.
), s. 103-115
artykuł:
Metodyczne problemy zarządzania ryzykiem w organizacjach publicznych
(
Tworek P.
), s. 116-124
artykuł:
Aspekty teoretyczne ścieżki zależności w wyborach strategicznych
(
Urbanowska-Sojkin E.
), s. 125-135
artykuł:
Poziom dojrzałości projektowej a narzędzia IT wspomagające zarządzanie projektami
(
Weidemann D.
), s. 136-145
artykuł:
Kierunki badawcze w kontekście zastosowania narzędzi w zarządzaniu (strategicznym) przedsiębiorstwem
(
Weinert A.
), s. 146-156
artykuł:
Długowieczność organizacji - w poszukiwaniu czynników trwałości rozwoju
(
Witek-Crabb A.
), s. 157-167
artykuł:
Model wdrażania strategii - wnioski z badań empirycznych liderów biznesu
(
Wołczek P.
,
Ignacy J.
), s. 168-180
artykuł:
Wybory strategiczne w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa
(
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 181-192
artykuł:
Procesy rekrutacji i selekcji pracowników w innowacyjnych przedsiębiorstwach w Polsce
(
Ziomek J.
,
Tylżanowski R.
), s. 193-201
artykuł:
CSR w praktyce polskich przedsiębiorstw : korzyści i bariery
(
Bachnik K.
), s. 202-213
artykuł:
Intencje behawioralne konsumentów-seniorów w procesie akceptacji i użytkowania dóbr technologicznych w świetle badań własnych
(
Badowska S.
), s. 214-226
artykuł:
Zaufanie i wiarygodność w komunikacji rynkowej jako podstawa budowania kapitału przedsiębiorstwa
(
Badzińska E.
,
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 227-239
artykuł:
Potencjał prosumpcyjny nabywców a relacje z oferentem
(
Baruk A. I.
), s. 240-254
artykuł:
Students on Mobile Phone Market - Price/Cost Aspects of Their Behavior
(
Bondos I.
), s. 255-264
artykuł:
Postrzeganie marek własnych sieci hurtowej Makro Cash&Carry przez odbiorców profesjonalnych z sektora usług gastronomicznych
(
Czeczotko M.
,
Kulykovets O.
,
Kudlińska-Chylak A.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 265-274
artykuł:
Understanding Consumers` Sentiments as a Key to Creating Superior Customer Value
(
Fandrejewska A.
), s. 275-286
artykuł:
Uwarunkowania akceptacji innowacyjnych produktów żywnościowych na rynku soków i napojów owocowych
(
Grębowiec M.
), s. 287-300
artykuł:
Analiza bibliometryczna koncepcji inteligentnego miasta w światowym piśmiennictwie naukowym
(
Hajduk S.
), s. 301-312
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej polskich portów lotniczych
(
Iwińska-Knop K.
,
Szymczak A.
), s. 313-323
artykuł:
Shift in the role of power system of Ukraine in the European electricity market
(
Karyy O.
,
Bokhonko I.
), s. 324-338
artykuł:
Dostępność transportowa łódzkich centrów handlowych
(
Kowalski M.
,
Wiśniewski S.
), s. 339-357
artykuł:
Preferencje wyboru kanałów marketingowych przez seniorów
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
), s. 358-369
artykuł:
Projakościowe zarządzanie organizacją a jakość życia człowieka
(
Łukasiński W.
), s. 370-382
artykuł:
Kluczowe determinanty wyboru i zakupu mięsa oraz produktów przetwórstwa mięsnego w opinii konsumentów polskich i austriackich
(
Pawlonka T.
), s. 383-395
artykuł:
Współdzielenie wirtualnych i realnych zasobów jako podstawa typologii konsumentów
(
Sowa I.
,
Burgiel A.
), s. 396-408
artykuł:
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze (cz. 1)
(
Szromnik A.
), s. 409-422
artykuł:
Związki między cechami domen internetowych polskich marek a ich międzynarodową aktywnością w Internecie
(
Witek-Hajduk M. K.
,
Zaborek P.
,
Mazur J.
,
Sznajder A.
,
Targański B.
), s. 423-438
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.