PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing
Rocznik
2003
Tom
26
Numer
nr 997 Aspekty makro- i mikroekonomiczne
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 997 Aspekty makro- i mikroekonomiczne
artykuł:
Ekonomiczne i marketingowe aspekty transferu technologii na pograniczu polsko-niemieckim - ze szczególnym uwzględnienie Dolnego Śląska i Saksonii
(
Adamczuk F.
), s. 9-14
artykuł:
Motywy i proces emisji obligacji przez przedsiębiorstwa na krajowym rynku kapitałowym
(
Dziuba J.
), s. 15-25
artykuł:
Porównanie nadzorczych regulacji ostrożnościowych spódzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych i banków
(
Janusz A.
), s. 26-39
artykuł:
Typologia nabywców jako podstawowe źródło informacji w procesie kształtowania jakości usług hotelarskich
(
Jaremen D.
), s. 40-50
artykuł:
Klasyfikacja banków notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod względem kondycji finansowej
(
Jefmański B.
), s. 51-61
artykuł:
Porównanie metod szacowania wartości nieruchomości z metodami szacowania wartości przedsiębiorstw
(
Kisiel J.
), s. 62-76
artykuł:
Wirtualne kanały dystrybucji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
(
Krawiec W.
), s. 77-87
artykuł:
Optymalizacja kosztu ryzyka w procesie zarządzania ryzykiem
(
Kurek R.
), s. 88-93
artykuł:
Ogólne zasady amortyzacji rzeczowych składników majątku trwałego w świetle czeskiego prawa podatkowego
(
Kurkova K.
), s. 94-101
artykuł:
Bazy danych o regionach jako element wspomagania zarządzania rozwojem
(
Markowska M.
), s. 102-115
artykuł:
Rezerwy a przychody i koszty ich uzyskania w podatku dochodowym od osób fizycznych opłacanym na zasadach ogólnych
(
Orzeszko T.
), s. 116-127
artykuł:
Przegląd głównych teorii kryzysów finansowych
(
Ostalecka A.
), s. 128-136
artykuł:
Determinanty kształtujące działania promocyjne biur podróży
(
Przeorek-Smyka R.
), s. 138-151
artykuł:
Międzynarodowe badania marketingowe - zakres pojęciowy i specyfika
(
Sobczak E.
), s. 152-157
artykuł:
Wirtualne karty płatnicze w Polsce
(
Solarz M.
), s. 158-167
artykuł:
Marketing precyzyjny - nowoczesny kierunek marketingu
(
Stawicka M.
), s. 168-176
artykuł:
Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju działalności bancassurance
(
Swacha-Lech M.
), s. 177-187
artykuł:
Młodzi bezrobotni w Polsce
(
Węgrzyn G.
), s. 188-199
artykuł:
Pojęcia, rodzaje i zadania form ochrony środowiska
(
Zielińska A.
), s. 200-212
artykuł:
Wybrane problemy zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Żabiński A.
,
Bączkowski T.
), s. 213-225
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.