PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Postępowania habilitacyjne według znowelizowanych przepisów - analiza wielowymiarowa
(
Walczak W.
), s. 4-13
artykuł:
"Ekonomia przyda się w dorosłym życiu", czyli nauka ekonomii oczami nastolatków
(
Marchewka M.
,
Nogaj W.
), s. 14-22
artykuł:
Kierunek kształcenia a planowana kariera zawodowa - studium empiryczne kierunków związanych z turystyką
(
Bednarska M.
), s. 23-26
artykuł:
Bariery komercjalizacji prac badawczych w Polsce
(
Kilian-Kowerko K.
), s. 27-31
artykuł:
Człowiek w dobie konwergencji mediów - relacja z konferencji
(
Kowalska M.
,
Krysiński P.
), s. 32-33
artykuł:
Wykorzystanie potencjału interaktywnych technologii w procesie dydaktycznym w oparciu o audiowizualną metodę uczenia się Edgara Dale'a
(
Klej A.
), s. 34-38
artykuł:
E-podręcznik w ramach projektu Cyfrowa szkoła
(
Lorens R.
), s. 39-43
artykuł:
Platforma e-learningowa jako element wspomagający przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela
(
Bartoszewicz M.
), s. 44-49
artykuł:
Wykorzystanie funkcji Hotspot narzędzia Xerte do budowania prezentacji interaktywnych
(
Kosmala G.
,
Ochnio L.
,
Orłowski A.
,
Rusek M.
), s. 50-58
artykuł:
Polska Akcja Humanitarna jako organizacja ucząca się w świetle badań własnych
(
Matusiak A.
), s. 60-70
artykuł:
Tożsamość organizacji a wdrażanie zaawansowanych narzędzi informatycznych
(
Dobrołowicz-Konkol M.
), s. 61-64
artykuł:
Kierunki rozwoju uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce
(
Klimczuk A.
), s. 72-77
artykuł:
Portal e-Justice jako element budowy społeczeństwa informacyjnego Unii Europejskiej
(
Łuczak L.
), s. 81-89
artykuł:
MOOCs, Ethics and the Economics of Higher Education
(
McCluskey F.
,
Winter M.
), s. 91-94
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.