PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik
2015
Tom
42
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce w latach 2000-2012 na tle wybranych krajów Unii Europejskiej
(
Podwysocka A.
), s. 9-20
artykuł:
Najpopularniejsze instrumenty zarządzania : przegląd badań empirycznych
(
Cegliński P.
), s. 21-30
artykuł:
Corporate Social Responsibility w sektorze MŚP
(
Drews A.
), s. 31-45
artykuł:
Koopetycja międzygminna w polskich obszarach metropolitalnych
(
Koszel M.
), s. 47-58
artykuł:
Kompetencje dynamiczne jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa medialnego
(
Mańkiewicz P.
), s. 59-72
artykuł:
Wpływ ekoinnowacji na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw
(
Ziółko M.
,
Mróz J.
), s. 73-84
artykuł:
Kluczowe kompetencje na stanowisku leśniczego na przykładzie nadleśnictwa Zaporowo
(
Roszyk-Kowalska G.
,
Kozłowski A.
), s. 85-100
artykuł:
Narzędzia Lean w usługach bankowych
(
Przebinda G.
), s. 101-111
artykuł:
The Innovation Audit of Companies Based in the Kuyavian-Pomeranian Province
(
Przybylska N.
), s. 113-126
artykuł:
Work - Life Balance jako praktyka koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Leoński W.
), s. 127-137
artykuł:
Komunikacja marketingowa w relacjach inwestorskich. PR a RI
(
Łukasiewicz O.
), s. 139-146
artykuł:
Uwarunkowania funkcjonowania klastrów w Polsce w latach 2010-2014
(
Majewska A.
), s. 147-160
artykuł:
Funkcjonowanie przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce na przykładzie firmy A. Baran Sp. z o.o. Sp. k.
(
Piecuch T.
), s. 161-179
artykuł:
The Code of Good Practice as an Instrument of Improvement of Corporate Governance
(
Żak K.
), s. 181-195
artykuł:
Marketingowe public relations
(
Parkes A.
), s. 197-211
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.