PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Rocznik
2004
Tom
---
Numer
nr 34
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 34
artykuł:
Poziom życia ludności w Polsce jako determinanta i skutek rozwoju ekonomicznego
(
Szulce H.
), s. 7-18
artykuł:
Wizerunek firmy i marki jako źródło przewagi konkurencyjnej
(
Żyminkowski T.
), s. 19-26
artykuł:
Obszary budowania przewagi konkurencyjnej przez globalne sieci handlowe
(
Pierański B.
), s. 27-44
artykuł:
Instrumenty promocji w miejscu sprzedaży
(
Ciechomski W.
), s. 45-64
artykuł:
Determinanty wyznaczające poziom lojalności wobec marki na rynku dóbr konsumpcyjnych częstego zakupu
(
Janiszewska K.
), s. 65-81
artykuł:
Budowanie lojalności klientów a marki własne handlu
(
Nejman M.
), s. 82-101
artykuł:
Kształtowanie lojalności na rynku instytucjonalnym
(
Talarczyk P.
), s. 102-118
artykuł:
Istota i specyfika marketingu relacyjnego jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
(
Juniewicz A.
), s. 119-130
artykuł:
Cechy usługi jako determinanty wyboru kanału dystrybucji na rynku usługowym
(
Strojny S.
), s. 131-141
artykuł:
Segmentacja klientów jako determinanta działań banku w zakresie obsługi
(
Walkowiak K.
), s. 142-159
artykuł:
Możliwości zastosowania narzędzi marketingu w gminie : w kontekście wyników badań w gminach regionu wielkopolskiego
(
Florek M.
), s. 160-182
artykuł:
Przesłanki wykorzystania koncepcji marketingowej w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich
(
Romanowski R.
), s. 183-200
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.