PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 444 Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 444 Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce
artykuł:
Rola innowacji społecznych w polskich uczelniach
(
Baran M.
,
Cichocka E.
,
Maranowski P.
), s. 13-20
artykuł:
Porównanie znaczenia wybranych obszarów procesu współkreowania wartości dla klienta między grupami przedsiębiorstw i klientów
(
Bartkowiak P.
), s. 21-30
artykuł:
Współpraca strategiczna przedsiębiorców z sektorem badawczo-rozwojowym w polskich klastrach - współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
(
Bembenek B.
), s. 31-46
artykuł:
Źródła elastyczności strategii i systemu zarządzania strategicznego
(
Błaszczyk M.
), s. 47-61
artykuł:
Realizacja strategii bezpieczeństwa pracy w aspekcie badania przyczyn wypadków przy pracy
(
Boczkowska K.
,
Niziołek K.
), s. 62-73
artykuł:
Metoda agregacji bilansującej w kwalifikacji strategii rozwoju technologii
(
Cabała P.
,
Stabryła A.
), s. 74-86
artykuł:
Komplementarność czy substytucyjność mikrofundamentów współdziałania
(
Czakon W.
), s. 87-94
artykuł:
Intencje podejmowania działalności gospodarczej przez studentów
(
Dziedzic S.
), s. 95-106
artykuł:
Proces przedsiębiorczego odkrywania jako metoda strategicznego planowania i implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
(
Dziedzic S.
,
Woźniak L.
,
Czerepiuk P.
), s. 107-118
artykuł:
Odpowiedzialność kierownicza w biznesie - zagadnienia procesowe i rodzajowe
(
Falencikowski T.
), s. 119-127
artykuł:
Zdolności do pozyskiwania technologii jako składowa potencjału absorpcyjnego przedsiębiorstw finansowych w Polsce
(
Glabiszewski W.
,
Grego-Planer D.
), s. 128-139
artykuł:
Więzi osobiste jako komponent relacji biznesowych w ocenie reprezentantów polskich przedsiębiorstw
(
Glińska-Neweś A.
,
Sudolska A.
,
Escher I.
), s. 140-149
artykuł:
Realizacja strategii a multiparadygmat marketingu analitycznego
(
Golik-Górecka G.
), s. 150-156
artykuł:
Wpływ egzogenicznych uwarunkowań na proces kreowania innowacji w wybranych małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Grego-Planer D.
,
Glabiszewski W.
), s. 157-165
artykuł:
Strategia co-brandingu w kontekście zarządzania strategicznego
(
Grębosz M.
), s. 166-178
artykuł:
Bariery w realizacji celów w przedsiębiorstwach wdrażających ekoinnowacje organizacyjne
(
Hajduk-Stelmachowicz M.
), s. 179-189
artykuł:
Przedstawienie i porównanie wybranych modeli rozwoju organizacji
(
Hałas J.
), s. 190-198
artykuł:
Inwestycyjne eldorado czy początek zmierzchu realizowanej strategii? - analiza wybranych czynników atrakcyjności inwestycyjnej z perspektywy aglomeracji wrocławskiej
(
Ignacy J.
), s. 199-210
artykuł:
Ewolucja planowania rozwoju przedsiębiorstwa
(
Jakubów L.
), s. 211-221
artykuł:
Sukces przedsiębiorstwa na rynku krajowym barierą do internacjonalizacji
(
Jarosiński M.
), s. 222-230
artykuł:
Antecedencje innowacyjności jako wymiaru orientacji przedsiębiorczej na poziomie indywidualnym
(
Karpacz J.
), s. 231-240
artykuł:
Konceptualizacja pojęcia ,,mikrofundamenty" w naukach o zarządzaniu
(
Klimas P.
,
Wójcik D.
), s. 241-251
artykuł:
Wykorzystywanie aliansu wiedzy w tworzeniu otwartych innowacji
(
Lenart-Gansiniec R.
), s. 262-273
artykuł:
Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Wyzwania dla strategicznego ZKL (zarządzania kapitałem ludzkim)
(
Lewicka D.
), s. 274-284
artykuł:
Strategie organizacji węzłowych wobec innych uczestników sieci międzyorganizacyjnej
(
Lichtarski J. M.
,
Piórkowska K.
,
Ćwik K.
), s. 285-297
artykuł:
Analiza potrzeb uczestników a koncepcja powiązania kooperacyjnego na przykładzie klastra INKOMP
(
Liczmańska K.
), s. 298-306
artykuł:
Wpływ poziomu sektora oraz firmy na wyniki przedsiębiorstw
(
Matyjas Z.
), s. 307-316
artykuł:
Własność, nadzór korporacyjny i kontrola korporacyjna jako uwarunkowania strategii internacjonalizacji przedsiębiorstwa
(
Mesjasz C.
), s. 317-330
artykuł:
Offshoring jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy inwestycyjnej
(
Miklaszewski L.
), s. 331-343
artykuł:
Wiedza jako kluczowy zasób strategiczny
(
Moszkowicz K.
,
Moszkowicz M.
), s. 344-353
artykuł:
Metodologia implementacji strategii - wyniki badań praktycznych
(
Noga G.
), s. 354-364
artykuł:
Szczupłość zaopatrzenia a wzrost sprzedaży - kierunek realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa produkcyjnego
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
), s. 356-380
artykuł:
Znaczenie implementacji systemu ekozarządzania i audytu (EMAS) w kontekście wzmacniania konkurencyjności przedsiębiorstw
(
Nycz-Wróbel J.
), s. 381-390
artykuł:
Finansowe uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce
(
Poznańska K.
), s. 391-399
artykuł:
Inkoherencja relacji pomiędzy ryzykiem strategicznym a operacyjnym w zarządzaniu strategicznym
(
Radomska J.
), s. 400-410
artykuł:
Normatywne opcje rozwiązań paradoksu: konkurencja - współpraca na płaszczyźnie myślenia strategicznego
(
Rybicki J.
,
Grajewski P.
,
Dobrowolska E.
), s. 411-421
artykuł:
Przewaga konkurencyjna - główne trendy badawcze
(
Sołoducho-Pelc L.
), s. 422-433
artykuł:
Zasobowe uwarunkowania otwartych innowacji
(
Sopińska A.
,
Mierzejewska W.
), s. 434-450
artykuł:
Ocena realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
(
Stec-Rusiecka J.
), s. 451-459
artykuł:
Wykorzystanie metody AHP w modelowaniu systemu zarządzania strategicznego rozwojem jednostki samorządu terytorialnego
(
Strojny J.
), s. 460-477
artykuł:
Przedsiębiorczy uniwersytet - zastosowanie zarządzania strategicznego
(
Sułkowski Ł.
,
Seliga R.
), s. 478-489
artykuł:
Sieci korporacyjne w zarządzaniu strategicznym
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 490-499
artykuł:
Istota i znaczenie inkluzywnych modeli biznesu
(
Teneta-Skwiercz D.
), s. 500-511
artykuł:
Korzyści wynikające z wirtualnej organizacji pracy
(
Twardowska J.
), s. 512-519
artykuł:
Zarządzanie dla przyszłości - sylogizm i spełnione oczekiwania
(
Urbanowska-Sojkin E.
), s. 520-530
artykuł:
Determinanty sukcesu grup producentów rolnych
(
Warmińska A.
), s. 531-540
artykuł:
Ewolucyjne modele CSR - przegląd koncepcji rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Witek-Crabb A.
), s. 541-558
artykuł:
Cechy strategii generujące problemy wdrożeniowe a wielkość przedsiębiorstwa
(
Wołczek P.
), s. 559-570
artykuł:
Przedsiębiorczość wyznacznikiem sukcesu podmiotów branży turystycznej
(
Woźniak M.
), s. 571-582
artykuł:
Dobór miar do pomiaru orientacji przedsiębiorczej: dylematy i propozycje rozwiązań
(
Wójcik-Karpacz A.
), s. 594-608
artykuł:
Tworzenie i apropriacja wartości jako cel strategii relacyjnej przedsiębiorstwa
(
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 609-622
artykuł:
Wybór dostawców w outsourcingu usług zarządzania należnościami
(
Załęska M.
), s. 623-638
artykuł:
Determinanty strategii sukcesu dostawców systemów RFID z API - wyniki badań metodą delficką
(
Ziółkowski B.
,
Jankowska-Mihułowicz M.
,
Chudy-Laskowska K.
,
Piecuch T.
), s. 639-649
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.