PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 18
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 18
artykuł:
Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego
(
Rumiński R.
), s. 9-16
artykuł:
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 17-29
artykuł:
Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich
(
Perenc J.
,
Mendyk D.
), s. 31-40
artykuł:
Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu
(
Dąbrowski D.
), s. 43-52
artykuł:
Etyczne aspekty badań marketingowych - perspektywa firmy badawczej
(
Hall H.
), s. 53-61
artykuł:
Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media
(
Kaczmarek-Śliwińska M.
), s. 63-74
artykuł:
Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 75-85
artykuł:
Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich
(
Rosa G.
), s. 87-99
artykuł:
Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji
(
Sondej T.
), s. 101-108
artykuł:
Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI
(
Wanagos M.
), s. 109-119
artykuł:
Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach - spojrzenie z perspektywy kryzysu
(
Dąbrowska A.
), s. 123-135
artykuł:
Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 137-145
artykuł:
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji
(
Ostrowska I.
), s. 147-156
artykuł:
Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów
(
Pluta-Olearnik M.
,
Krajewska-Smardz A.
), s. 157-171
artykuł:
Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta - podejście środków-celów
(
Sagan A.
), s. 173-186
artykuł:
Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych. Podejście pozycyjne
(
Śmigielska G.
), s. 187-197
artykuł:
Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych - główne cechy
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 201-214
artykuł:
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
(
Smalec A.
), s. 215-227
artykuł:
Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym
(
Rudolf W.
), s. 229-241
artykuł:
Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia
(
Zioło M.
), s. 243-254
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.