PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Social Constructivism in Online Learning: Andragogical Influence and the Effectual Educator
(
Secore S.
), s. 4-9
artykuł:
Development of soft skills in higher education - case study
(
Zarzycka A.
), s. 10-14
artykuł:
Investigation of educational processes with affective computing methods
(
Brodny G.
,
Landowska A.
), s. 15-24
artykuł:
Student Authored Video Vignettes in Chemistry
(
Morsch L. A.
), s. 25-32
artykuł:
ICT goes university. Three ideas and their implementations
(
Turula A.
), s. 33-46
artykuł:
The different dimensions of widening access to virtual scenarios in the WAVES project
(
Kononowicz A. A.
,
Woodham L.
,
Kavia S.
), s. 47-54
artykuł:
Resisting the Global Campus: Strategic, Political and Cultural Dimensions Undermining Efforts to Build a Virtual Campus
(
Newman L.
,
Windes D.
), s. 55-60
artykuł:
Degree reforms in Scandinavian higher education - intersection between Europeanization and national policies
(
Kagan D.
), s. 61-65
artykuł:
Student Perception of Teacher Empathy, High Regard and Genuineness and the Impact on Student Engagement
(
Bockmier-Sommers D.
,
Chen C.-C. B.
,
Martsch M.
), s. 66-72
artykuł:
The Role of Municipal Websites Within Rural Illinois Municipalities
(
Dooley T. P.
), s. 73-78
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.