PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 10 (59)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10 (59)
artykuł:
Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego
(
Adamczyk G.
), s. 9-20
artykuł:
Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa
(
Andrzejewska P.
,
Firlej K.
), s. 21-31
artykuł:
Media Convergence as a Hallmark of Modern Marketing Communication
(
Badzińska E.
), s. 32-44
artykuł:
Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego
(
Białek E.
,
Zajkowska M.
), s. 45-54
artykuł:
Prosument w opiniach polskich konsumentów
(
Bobola A. M.
), s. 55-63
artykuł:
Modele zarządzania ryzykiem inwestycji kapitałowych w sektorze rolno-spożywczym
(
Borkowski B.
,
Krawiec M.
), s. 64-78
artykuł:
Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie
(
Brodzińska K.
), s. 79-86
artykuł:
Why do the University Graduates Settle Down in the University Town? Potential Implications for City Marketing : the Case of Cracow
(
Brańka S.
), s. 87-97
artykuł:
Analiza i ocena rynku czekolady w Polsce w latach 2005-2011 ze szczególnym uwzględnieniem zachowań starszych konsumentów
(
Brzostek J.
,
Kowrygo B.
), s. 98-107
artykuł:
Problems of Researching Consumers on Sensitive Issues - Some Observations on the Example of Emulatory Behaviour
(
Burgiel A.
), s. 108-117
artykuł:
Ocena korzyści i kosztów wdrażania budżetu zadaniowego przez pryzmat efektywności wydatkowania środków publicznych w wybranych krajach OECD
(
Chrzanowski M.
), s. 118-130
artykuł:
Application of Activity Indicators in Slovak Agricultural Enterprises
(
Čierna Z.
,
Prevužňáková J.
), s. 131-141
artykuł:
Preferencje konsumentów w zakresie miejsc zakupów żywności jako wyznacznik możliwości rozwoju handlu na targowiskach i bazarach
(
Cyran K.
), s. 142-155
artykuł:
Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych
(
Czerwiński B.
), s. 156-168
artykuł:
Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych
(
Dmitruk J.
,
Krzyżanowska K.
), s. 169-179
artykuł:
Turystyka wiejska - Pomorze 2013 : problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
(
Feczko J.
), s. 180-194
artykuł:
Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw
(
Gazdecki M.
,
Goryńska-Goldmann E.
), s. 195-204
artykuł:
Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej
(
Gąsior M.
), s. 205-213
artykuł:
How to Search the Place Brand Identity Distinguished Features? The Local Stakeholders' Perspective
(
Glińska E.
), s. 214-224
artykuł:
Elementy platformy strategii marketingowo- finansowej
(
Golik-Górecka G.
), s. 225-238
artykuł:
Zarządzanie tożsamością marek w przedsiębiorstwach sektora żywnościowego
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 239-255
artykuł:
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych
(
Grego-Planer D.
,
Liczmańska K.
,
Petrykowska J.
), s. 256-267
artykuł:
Zadłużenie przedsiębiorstw rolnych w Polsce w obliczu globalnego kryzysu gospodarczego
(
Grzegorzewska E.
), s. 268-276
artykuł:
Marketing Strategies of Polish Banks : Evaluation Attempt
(
Grzegorczyk W.
), s. 277-288
artykuł:
Retail Marketing Strategies and Innovations in the Practice of a Retail Chain
(
Horská E.
,
Berčík J.
,
Gálová J.
), s. 289-303
artykuł:
Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego
(
Janulewicz P.
), s. 304-311
artykuł:
Determinanty skutecznej reklamy medialnej
(
Jaska E.
), s. 312-319
artykuł:
Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A.
(
Jastrzębska S.
), s. 320-330
artykuł:
Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe
(
Karasiewicz G.
), s. 331-342
artykuł:
Impact of Public Banks on Stability of Financial System
(
Kluza K.
), s. 343-352
artykuł:
Challenges of Branding and Marketing of Clusters
(
Koszarek M.
), s. 353-360
artykuł:
Media społecznościowe w strategii public relations miast
(
Koszembar-Wiklik M.
), s. 361-370
artykuł:
Postrzeganie marek własnych wybranych detalistów spożywczych w Polsce wśród młodych konsumentów
(
Kot Z.
,
Kaczorowska J.
), s. 371-380
artykuł:
Koncepcja zaufania w relacji lekarz-pacjent w świetle badań jakościowych
(
Kot K.
,
Rudawska I.
), s. 381-393
artykuł:
Eco Marketing in Agriculture and Barriers to Organic Food Sales
(
Kretter A.
,
Kádeková Z.
), s. 394-401
artykuł:
Ekologizacja Wspólnej Polityki Rolnej - zagadnienia prawne
(
Król M. A.
), s. 402-421
artykuł:
Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu
(
Kruk M.
), s. 422-431
artykuł:
Kapitał marki w sieci wymiany wartości
(
Kubiak K.
), s. 432-443
artykuł:
Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych
(
Kuźniar W.
), s. 444-450
artykuł:
Business-to-Business Adaptation - Customer Perspective
(
Leszczyński G.
), s. 451-461
artykuł:
Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
(
Łatuszyńska M.
,
Wawrzyniak A.
), s. 462-474
artykuł:
Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych
(
Matysik-Pejas R.
,
Szafrańska M.
,
Sowula M.
), s. 475-483
artykuł:
Strategie marketingowe rozwoju produktu
(
Michalski E.
), s. 484-493
artykuł:
The Impact of Virtual Communities on Enhancing Hedonistic Consumer Attitudes
(
Nalewajek M.
,
Mącik R.
), s. 494-505
artykuł:
The Asymmetry of Information on Food Market and Consumers' Preferences - Some Aspects
(
Nestorowicz R.
), s. 506-513
artykuł:
Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci
(
Oleszczyk K.
), s. 514-526
artykuł:
Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego
(
Paluch Ł.
), s. 527-539
artykuł:
Sustainability in Service´S Sector : new Trends of Sustainability Tools and Positioning of Services in Economy
(
Paluchová J.
,
Prokeinová R.
), s. 540-551
artykuł:
Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce
(
Pawlak-Kołodziejska K.
,
Łapińska J.
), s. 552-560
artykuł:
Application of Selected Debt Ratios on Slovak Agricultrure
(
Prevužňáková J.
,
Serenčéš P.
,
Rábek T.
), s. 561-568
artykuł:
Customer - Targeted Strategy as a Component of Marketing Strategy
(
Rawski M.
), s. 569-579
artykuł:
Development of Profitability in Slovak Agricultural Enterprises in Years 2004-2011
(
Rábek T.
,
Tóth M.
), s. 580-587
artykuł:
Jadwiga Dziubińska Agricultural Education Centre Schools in Golądkowo Marketing Activities
(
Roman M.
,
Nuszkiewicz K.
), s. 588-597
artykuł:
Young Consumers as Group Buying Services' Customers
(
Rudawska E.
), s. 598-605
artykuł:
Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender
(
Rykowska I.
,
Sawicka J.
,
Stolarczyk P.
), s. 607-619
artykuł:
Zarządzanie marką w e-przestrzeni
(
Rybak A.
), s. 620-630
artykuł:
Possibilities of Applying Standard Tools of Promotion in Place Marketing
(
Sekuła A.
), s. 631-642
artykuł:
TV Advertising and its Influence on Children Brand Perception : Results of Qualitative Study
(
Sibińska A.
), s. 643-652
artykuł:
Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego
(
Siemieniako D.
), s. 653-661
artykuł:
Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe - przykład marki sieci restauracji casual dining
(
Stangierska D.
), s. 662-671
artykuł:
Wykorzystanie marketingu społecznego w profilaktyce zdrowotnej
(
Sułkowska J.
,
Seliga R.
), s. 672-683
artykuł:
Konsumpcjonizm z perspektywy krytycznego nurtu zarządzania
(
Sułkowski Ł.
), s. 684-693
artykuł:
Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Szymankowska A.
), s. 694-704
artykuł:
Typology of Marketing Strategies for Companies of Food Industry
(
Szwacka-Mokrzycka J.
), s. 705-716
artykuł:
Ethnocentric Attitudes and Buying Decisions of Poles and Hungarians - the Essence and Measurement with the use of Cetscale Analysis
(
Szromnik A.
,
Wolanin-Jarosz E.
), s. 717-728
artykuł:
Consumer Behaviour on the Wine Market in Nitra Region
(
Waldnerová P.
,
Nagyová Ľ.
,
Kleinová K.
), s. 729-736
artykuł:
Supplier-Customer Relationship Performance in Construction Industry
(
Zieliński M.
), s. 737-746
artykuł:
Advertasing Aimed at Children - between Efficiency and Ethics of Marketing Activities
(
Gregor B.
,
Gotwald B.
), s. 747-754
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.