PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 13 (62)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 13 (62)
artykuł:
Rola kapitału obrotowego w kształtowaniu sytuacji finansowej rodziny rolniczej w polskich gospodarstwach rodzinnych
(
Bereżnicka J.
), s. 5-17
artykuł:
Voluntary Simplicity - Sustainable Alternative to Overconsumption
(
Burgiel A.
,
Sowa I.
,
Zrałek J.
), s. 18-29
artykuł:
Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania
(
Grzegorczyk W.
), s. 30-39
artykuł:
Makromarketing jako część nauki o marketingu
(
Kamiński J.
), s. 40-52
artykuł:
Zmiany strukturalne cukrownictwa polskiego
(
Kapusta F.
), s. 53-62
artykuł:
Analiza zróżnicowania przestrzennego rozwoju społeczno-gospodarczego duoregionu Pomorze z wykorzystaniem metody k-średnich
(
Karmowska G.
), s. 63-72
artykuł:
Wartość dla klienta jako podstawa budowania pozycji konkurencyjnej kin studyjnych
(
Iwińska-Knop K.
,
Szymańska K.
), s. 73-85
artykuł:
Legal Framework of Environmental Law for Agricultural Production in Poland
(
Król M. A.
), s. 86-106
artykuł:
Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego
(
Strzębicki D.
), s. 107-119
artykuł:
Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich
(
Szymoniuk B.
), s. 120-132
artykuł:
Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji
(
Urban W.
), s. 133-144
artykuł:
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym
(
Wąsikowska B.
), s. 145-156
artykuł:
Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych
(
Waśkowski Z.
), s. 157-170
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.