PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Central European Management Journal
Rocznik
2021
Tom
29
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Should Advertisers Avoid Controversial TV Content? Female Viewer Loyalty and Purchase Intent in the Context of Targeted Sponsorship Vignettes
(
Banerski G.
,
Biele C.
,
Awdziej M.
,
Kaczyński A.
,
Molenda S.
), s. 2-32
artykuł:
Key Drivers of Digital Transformation in Greek Businesses : Strategy vs. Technology
(
Karekla M.
,
Pollalis Y.
,
Angelopoulos M.
), s. 33-62
artykuł:
How Firms Cooperate in Business Groups? Evidence from Poland
(
Mierzejewska W.
,
Dziurski P.
), s. 63-88
artykuł:
Development and Validation of Work Environment Services Scale (WESS)
(
Patrick H. A.
,
Kareem J.
), s. 89-120
artykuł:
Leaving in Mascot of Silence: Organizational Determinants of Employee Turnover Intentions in Mediating and Moderating Roles of Quiescent Silence and Coworker Support in a Russian Context
(
Imran M.
,
Petrovskaya I.
,
Samad S.
,
Wijenayake S.
), s. 121-146
artykuł:
Socially Responsible Human Resource Management and Voluntary Environmental Behavior : the Moderating Effect of Ecocentric Leadership
(
Al-Amin M.
,
Akter R.
,
Akter A.
,
Aftab Uddin M.
,
Al Mamun A.
), s. 147-168
artykuł:
Audit Committee Formation : the Case of Poland
(
Puławska K.
,
Dobija D.
,
Piotrowska K.
,
Kravchenko G.
), s. 169-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.