PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Biznes w kulturze - kultura w biznesie
artykuł:
Rozwój Gospodarki Opartej na Wiedzy a innowacyjne zmiany zachowań instytucji kultury w Polsce
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 9-17
artykuł:
Sektor kultury i kreatywny w Polsce: istota, mechanizmy i ograniczenia oraz główne tendencje rozwoju
(
Żak K.
), s. 18-31
artykuł:
Marketing w instytucjach kultury - potrzeby i obawy
(
Kwiecień A.
), s. 32-40
artykuł:
Wyzwania instytucji kultury w zakresie marketingu i sponsoringu przez biznes
(
Kubiczek J.
), s. 41-50
artykuł:
Real-time marketing jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku polskich muzeów
(
Macalik J.
), s. 51-62
artykuł:
Event marketing jako narzędzie promocji wydarzeń kulturalnych i biznesowych na przykładzie Katowic
(
Szymczyk J.
), s. 63-74
artykuł:
Crowdinvesting - inwestycyjny model finansowania społecznościowego. Alternatywa dla instytucji kultury
(
Nocoń A.
), s. 75-87
artykuł:
Komunikacja jednostek kultury z otoczeniem z wykorzystaniem mediów społecznościowych
(
Radzik P.
), s. 88-94
artykuł:
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w jednostkach i placówkach kultury w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej
(
Pietrzyk A.
), s. 95-102
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.