PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Cause-related marketing w kreowaniu i komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Dąbrowski T. J.
), s. 2-8
artykuł:
Atmosferyka w kształtowaniu prowizerunkowych postaw klientów
(
Skowronek I.
), s. 9-14
artykuł:
Spowolnienie gospodarcze na rynku medialnym
(
Żabiński R.
), s. 15-22
artykuł:
Koncepcja kompleksowych działań promocyjnych ukierunkowanych na studentów
(
Tarant S.
,
Michałowska E.
), s. 23-28
artykuł:
Jakość obsługi klienta w otwartych funduszach emerytalnych
(
Rudzewicz A.
,
Kaczorek J.
), s. 29-33
artykuł:
Komunikacja wewnętrzna i wewnętrzne public relations w jednostkach samorządu terytorialnego
(
Gawroński S.
), s. 34-38
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.