PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 262
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 262
artykuł:
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
(
Mitręga M.
), s. 5-13
artykuł:
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym - znaczenie i determinanty rozwoju
(
Sobocińska M.
), s. 14-24
artykuł:
Produkty systemowe na lokalnym rynku politycznym
(
Jaśniok M.
), s. 25-36
artykuł:
Media w promocji usług systemowych na przykładzie Parku Śląskiego
(
Witczak O.
,
Buszman-Witańska M.
), s. 37-46
artykuł:
System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
(
Wiktor J. W.
), s. 47-56
artykuł:
Sukces marketingowy produktu w percepcji konsumentów
(
Garbarski L.
), s. 57-67
artykuł:
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
(
Siemieniako D.
), s. 68-79
artykuł:
Badania marketingowe wybranych elementów wyposażenia nowego produktu w cyklu innowacyjnym
(
Kaczmarczyk S.
), s. 80-95
artykuł:
Zależności między marketingiem i finansami w przedsiębiorstwie
(
Grzegorczyk W.
), s. 96-106
artykuł:
Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
(
Barańska-Fischer M.
), s. 107-119
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.