PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Informatyka Ekonomiczna / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
nr 2 (56)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (56)
artykuł:
Digital marketing as a digital revolution in marketing communication
(
Chomiak-Orsa I.
,
Liszczyk K.
), s. 9-19
artykuł:
Factors Conditioning the Implementation of the Smart City Concept
(
Chomiak-Orsa I.
,
Sosgórnik A.
), s. 20-29
artykuł:
A New Perspective for the Application of the Activity Based Costing Method in Manufacturing Companies Using MES Class Systems
(
Hadław M.
,
Żabiński T.
), s. 30-42
artykuł:
The Impact of Design Thinking on Innovativeness of an Organization and Personal Creativity of Its Employees
(
Modrzejewska D.
), s. 43-51
artykuł:
Using Social Media in Communication Processes in Commercial Office Properties
(
Szkop K.
), s. 52-62
artykuł:
Attitudes of Young Customers Towards Activities Promoting Electronic Banking
(
Tomczyk K.
), s. 63-73
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.