PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 3(27) Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3(27) Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny
artykuł:
Czynniki kształtujące podaż usług noclegowych w Polsce
(
Dziedzic E.
), s. 9-22
artykuł:
Problemy rozwoju turystyki społecznej na polskim rynku turystycznym
(
Gryszel P.
), s. 23-39
artykuł:
Skuteczność działań informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej
(
Krzyżanowska K.
), s. 41-55
artykuł:
Modelowanie i prognozowanie wielkości ruchu turystycznego w Polsce
(
Kubicki R.
,
Kulbaczewska M.
), s. 57-70
artykuł:
Rynek turystyczny - ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne i konsumentów usług turystycznych
(
Molenda M.
), s. 71-81
artykuł:
Dziesięć lat "Otwartego Nieba" nad Polską - implikacje dla turystyki
(
Pijet-Migoń E.
), s. 89-98
artykuł:
Transport pasażerski w Polsce jako czynniki rozwoju turystyki krajowej
(
Rosa G.
), s. 100-112
artykuł:
Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, w kontekście perspektyw rozwoju wsi i rolnictwa w Polsce. Analiza wyników badań empirycznych
(
Sikora J.
), s. 114-126
artykuł:
Metody i oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki oraz produktów turystycznych. Zróżnicowania regionalne i lokalne
(
Fedyk W.
,
Sołtysik M.
,
Walas B.
), s. 127-146
artykuł:
Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013
(
Berbeka J.
), s. 149-163
artykuł:
Znaczenie dla rynku turystycznego projektowanej dyrektywy parlamentu europejskiego i rady w sprawie imprez turystycznych i aranżowanych usług turystycznych
(
Gospodarek J.
), s. 165-181
artykuł:
Autonomia w procesie pracy i jej znaczenie dla doskonalenia relacji usługowych w hotelarstwie
(
Grobelna A.
), s. 183-207
artykuł:
Znaczenie współpracy podmiotów samorządowych w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii- Pomorza zachodniego)
(
Meyer B.
,
Gardzińska A.
), s. 209-225
artykuł:
Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów na rynku turystycznym
(
Niezgoda A.
,
Markiewicz E.
), s. 227-242
artykuł:
Zakwaterowanie z wyżywieniem we własnym zakresie (Self-Catering Accommodation ) - zarys problemu
(
Więckowski M.
), s. 243-257
artykuł:
Dochód jako determinanta uczestnictwa w turystyce mieszkańców wybranych krajów Unii Europejskiej
(
Seweryn R.
), s. 277-293
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.