PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Rocznik
1999
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce
(
Altkorn J.
), s. 9-17
artykuł:
Polityka cen przedsiębiorstw handlowych i jej uwarunkowania
(
Szumilak J.
), s. 19-26
artykuł:
Targi jako czynnik aktywizacji rynku regionalnego
(
Szromnik A.
), s. 27-44
artykuł:
Rola pośredników w procesie sprzedaży usług ubezpieczeniowych
(
Sordyl G.
), s. 45-51
artykuł:
Marketing usług budowlanych
(
Belniak S.
), s. 53-58
artykuł:
Komunikacja społeczna czy marketing polityczny?
(
Ciepiela R.
), s. 59-67
artykuł:
Sprzedaż bezpośrednia jako kanał dystrybucji gospodarstw rolnych
(
Cieśla S.
), s. 69-77
artykuł:
Marketing a interfuzja
(
Famielec J.
), s. 79-88
artykuł:
Rola i funkcje oraz aspekty jakościowe badań marketingowych przeprowadzanych dla przedsiębiorstw przemysłowych
(
Janka E.
,
Ligowska K.
), s. 89-96
artykuł:
Nowe produkty bankowe formą strategii marketingowej banków (na przykładzie kart płatniczych)
(
Karcz B.
,
Marzec M.
), s. 97-108
artykuł:
Dobór kanałów dystrybucji na przykładzie branży budowlanej
(
Kiepura-Czubacka M.
), s. 109-115
artykuł:
Zastosowanie koncepcji marketingu w węzłowych obszarach zarządzania firmą
(
Kozioł L.
,
Wojtowicz A.
), s. 117-129
artykuł:
Alians jako strategia przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji
(
Kukuła U.
), s. 131-140
artykuł:
Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej
(
Kuziak M.
), s. 141-149
artykuł:
Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie branży budowlanej
(
Malec E.
), s. 151-158
artykuł:
Strategie konkurowania polskich banków - wybrane aspekty
(
Płonka M.
), s. 159-178
artykuł:
Strategie marketingowe firm z kapitałem rodzimym i zagranicznym (analiza porównawcza)
(
Rawski M.
), s. 179-191
artykuł:
Marketing w działalności developerskiej w budownictwie mieszkaniowym
(
Rudnicki A.
), s. 193-200
artykuł:
Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)
(
Siekierski J.
), s. 201-207
artykuł:
Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)
(
Stanienda J.
), s. 209-221
artykuł:
Zachowania nabywców usług turystyki wiejskiej w Polsce
(
Strzembicki L.
), s. 223-235
artykuł:
Organizacyjne uwarunkowania marketingu w polskich przedsiębiorstwach
(
Strzyżewska M.
), s. 237-264
artykuł:
Nowe produkty w strategiach przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego (na przykładzie Polmosu Białystok)
(
Wnorowski H.
), s. 265-276
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.