PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 4 (45)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (45)
artykuł:
Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym (na przykładzie regionu łódzkiego)
(
Barańska-Fischer M.
), s. 11-21
artykuł:
Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym - współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
(
Bembenek B.
), s. 23-38
artykuł:
Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina
(
Chrąchol-Barczyk U.
), s. 39-47
artykuł:
Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji
(
Dziwulski J.
), s. 49-58
artykuł:
Society Awareness, Competition and Cooperation with Business as Determinants of Marketing Management in Non-Governmental Organizations
(
Hernik J.
), s. 59-72
artykuł:
Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast
(
Manczak I.
), s. 73-81
artykuł:
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - szansa dla młodych przedsiębiorców
(
Pikuła-Małachowska J.
), s. 83-90
artykuł:
Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju
(
Szałata Ł.
,
Kwiecińska K.
,
Wiśniewski K.
,
Zwoździak J.
,
Doskocz J.
), s. 91-99
artykuł:
Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego
(
Szostak D.
), s. 101-113
artykuł:
Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim
(
Śmiechowska M.
,
Dmowski P.
,
Magulska A.
), s. 115-123
artykuł:
Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"
(
Daszkiewicz M.
), s. 127-135
artykuł:
Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 137-145
artykuł:
System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym
(
Kos B.
), s. 147-158
artykuł:
ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem
(
Kos-Łabędowicz J.
), s. 159-169
artykuł:
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury
(
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), s. 171-181
artykuł:
Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 183-192
artykuł:
Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
(
Pabian A.
), s. 193-201
artykuł:
Narzędzia marketingowe zagranicznych convention bureaus - studia przypadków
(
Paliś B.
), s. 203-212
artykuł:
Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem
(
Sondej T.
), s. 213-224
artykuł:
Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym
(
Syrkiewicz-Świtała M.
,
Sobczyk K.
,
Wróblewski M.
), s. 225-232
artykuł:
Platformy komunikacji zewnętrznej gmin - analiza porównawcza
(
Wasiak-Poniatowski J.
), s. 233-243
artykuł:
Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego
(
Wyrwisz J.
), s. 245-254
artykuł:
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta
(
Zabrocki R.
), s. 255-265
artykuł:
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach
(
Zawadzki P.
), s. 267-275
artykuł:
Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta
(
Czerska I.
), s. 279-286
artykuł:
Merchandising w handlu detalicznym
(
Deluga W.
), s. 287-299
artykuł:
Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych
(
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Rudzewicz A.
), s. 301-311
artykuł:
Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych
(
Łopacińska K.
), s. 313-326
artykuł:
Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego
(
Niedzielska A.
), s. 327-337
artykuł:
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych
(
Niedźwiedziński M.
,
Klepacz H.
,
Szymańska K.
), s. 339-349
artykuł:
Wybrane elementy komunikatów reklamowych
(
Oczachowska A.
), s. 351-359
artykuł:
Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji
(
Peszko K.
), s. 361-370
artykuł:
Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji
(
Pukas A.
), s. 371-379
artykuł:
Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek - wybrane aspekty
(
Tarczydło B.
), s. 381-392
artykuł:
Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej
(
Wilk I.
), s. 393-401
artykuł:
Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu
(
Zaremba-Warnke S.
), s. 403-411
artykuł:
Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym
(
Zatwarnicka-Madura B.
), s. 413-421
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.