PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 2 (8)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (8)
artykuł:
Assessment of the Attractiveness of Foreign Markets - a Case Study. Comparison of Armenia and Poland
(
Muradyan A.
), s. 4-20
artykuł:
Gender as a Factor in the Physician and Patient Interaction: from the Service Quality Perspective
(
Haile V. T.
), s. 21-32
artykuł:
Antecedents of Word-of-Mouth Communication and Purchase Intention on Facebook
(
Anastasiei B.
,
Chiosa A. R.
), s. 33-45
artykuł:
A Multi-Dimensional Framework for the Development of Authentic Consumer Products
(
Kristav P.
,
Bäckström I.
,
Nordin A.
,
Warell A.
,
Diegel O.
), s. 46-65
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.