PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Wirtualizacja konsumpcji w zachowaniach konsumenckich wielkomiejskich srebrnych singli w Polsce
(
Zalega T.
), s. 3-18
artykuł:
Intellectual Capital and the Profitability of Pharmaceutical and Biotechnological Companies Listed on the Warsaw Stock Exchange
(
Michalczuk G.
,
Rutkowska I.
), s. 19-29
artykuł:
Marketing Communication Solutions for Increasing the Value of a Sports Facility as an Advertising Channel
(
Maščinskienė J.
,
Jeseviciute-Ufartiene L.
), s. 30-40
artykuł:
The Idea of Sustainable Development and Sustainable Fashion in the Light of Buyers' Opinions
(
Włodarczyk K.
,
Górska A.
), s. 41-48
artykuł:
ESG Doctrine's impact on the chosen economies of Poland and India
(
Dygas R.
), s. 49-57
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.