PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 3 (29)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (29)
artykuł:
Sieciowanie instytutów badawczych w wybranych krajach europejskich
(
Barcikowska R.
), s. 1-14
artykuł:
Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrznego i zewnętrznego Public Relations
(
Tworzydło D.
), s. 15-34
artykuł:
Zastosowanie crowdsourcingu w projektach badawczych
(
Lisek K.
), s. 35-62
artykuł:
Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018
(
Baruk A. I.
), s. 63-82
artykuł:
Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju organizacji - podejście zintegrowane
(
Baruk J.
), s. 83-109
artykuł:
Typologia młodych potencjalnych pracowników ze względu na powody braku ich zainteresowania uczelnią jako pracodawcą
(
Baruk A. I.
,
Goliszek A.
), s. 111-131
artykuł:
Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze
(
Szymczak A.
), s. 133-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.