PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2011
Tom
12
Numer
z. 5 Studia z zarządzania międzykulturowego
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 5 Studia z zarządzania międzykulturowego
artykuł:
Konieczność planowania działalności marketingowej
(
Al-Noorachi M.
), s. 13-21
artykuł:
Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu
(
Al-Noorachi M.
), s. 23-32
artykuł:
Rola zobowiązań kierowniczych w zarządzaniu marketingowo-logistycznym w MŚP
(
Janczewska D.
), s. 33-51
artykuł:
Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 53-65
artykuł:
Marketingowe aspekty zarządzania firmami na rynku usług ochroniarskich
(
Łuczak J.
), s. 67-86
artykuł:
Podejmowanie decyzji jako nieodłączny element zarządzania organizacjami w warunkach konkurencji
(
Łuczak J.
), s. 87-104
artykuł:
Zastosowanie koncepcji marketingu relacji w uczelniach wyższych w Polsce na podstawie badań własnych
(
Seliga R.
), s. 105-120
artykuł:
Strategia szpitali publicznych w Polsce - analiza porównawcza studiów przypadku
(
Sułkowska J.
), s. 121-128
artykuł:
Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce
(
Łuczak J.
,
Seliga R.
), s. 129-137
artykuł:
Działalność innowacyjna w MŚP - zarządzanie przez zobowiązania Commitment Based Management - cz. II
(
Janczewska D.
), s. 141-161
artykuł:
Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 163-173
artykuł:
Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji
(
Stopczyński B.
), s. 175-185
artykuł:
Przestrzenne aspekty zarządzania innowacyjnością
(
Trippner P.
), s. 187-195
artykuł:
Delivering Business Presentations - an Intercultural Perspective
(
Chmielecki M.
), s. 199-210
artykuł:
Międzynarodowe aspekty zarządzania
(
Kociszewska-Panaszek M.
,
Panaszek A.
), s. 211-232
artykuł:
Znaczenie organizacji uczącej się w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
(
Trippner-Hrabi J.
), s. 235-250
artykuł:
Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych
(
Turniak M.
), s. 251-263
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.