PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Positive Management
Rocznik
2013
Tom
4
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
The Institutional Complexity of Business Social Responsibility : (Nature, Institutions, Mechanism)
(
Frolov D.
,
Shulimova A.
), s. 3-21
artykuł:
In Search of Positive Organizational Ppotential : the Case of Frauenthal Toruń Automotive Company
(
Lis A.
), s. 22-37
artykuł:
Corporate Social Responsibility in the Context of the Enterprise Marketing Activities
(
Drewniak R.
), s. 38-51
artykuł:
Social Orientation of Marketing Concept
(
Čihovská V.
), s. 52-62
artykuł:
Managing the Quality of Medical Services from Patients' Perspective - Theory and Reality
(
Murawska A.
), s. 63-77
artykuł:
Direct Employee Participation in the Management of Polish Companies
(
Skorupińska K.
), s. 78-91
artykuł:
Marketing Self-diagnostic Tool for SMES - Assumptions of the Project
(
Weryński P.
), s. 92-109
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.