PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Nauki o Zarządzaniu / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 4 (17)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (17)
artykuł:
Wzrost przedsiębiorstwa przez tworzenie ugrupowania kapitałowego
(
Ćwik K.
), s. 9-17
artykuł:
Analiza relacji między regułami i procesami biznesowymi
(
Fliegner W.
), s. 18-28
artykuł:
Toksyczne opcje walutowe - negatywne aspekty ograniczania ryzyka walutowego dla przedsiębiorstw na przykładzie wydarzeń z roku 2008
(
Jankowski M.
), s. 29-44
artykuł:
Zarządzanie wiedzą - dlaczego tak ważne?
(
Karaś E.
,
Piasecka-Głuszak A.
), s. 45-60
artykuł:
Współzależność wymiarów innowacyjności organizacyjnej
(
Klimas P.
), s. 61-72
artykuł:
Zarządzanie projektami na tle wzrastającej złożoności i dynamiki otoczenia
(
Kopczyński T.
), s. 73-82
artykuł:
Doskonalenie potencjału intuicyjnego współczesnego menedżera
(
Malewska K.
), s. 83-94
artykuł:
Zmiany upraszczające w organizacji - wyniki badań sondażowych
(
Osbert-Pociecha G.
), s. 95-108
artykuł:
Zmodyfikowane metody analizy portfelowej i ich zastosowanie do oceny projektów innowacji produktowych
(
Rutkowski I. P.
), s. 109-122
artykuł:
Zaufanie w sieci badawczo-rozwojowej jednostek naukowych. Studia przypadków
(
Sankowska A.
,
Santarek K.
), s. 123-141
artykuł:
Facebook jako płaszczyzna kreowania więzi społecznych między wybranymi podmiotami turystycznymi a użytkownikami serwisu. Studium przypadku
(
Stepaniuk K.
), s. 142-153
artykuł:
Wykorzystanie sponsoringu imiennego w sporcie na przykładzie koszykarskiego Śląska Wrocław
(
Terlecki M.
), s. 154-171
artykuł:
Efektywność wydatkowania środków Europejskiego Funduszu Społecznego na rozwój kadr
(
Tracz-Krupa K.
), s. 172-183
artykuł:
Uczciwość cen. Etyczne aspekty procesu kształtowania cen w przedsiębiorstwach
(
Waniowski P.
), s. 184-197
artykuł:
Czas jako zmienna w procesach planowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej
(
Woźniczka J.
), s. 198-218
artykuł:
Zastosowanie funkcji informacyjnej pytania w doskonaleniu analizy ankiet wykorzystywanych w przedsiębiorstwach
(
Zięba A.
), s. 219-229
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.