PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 3 (25)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (25)
artykuł:
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników
(
Baruk A. I.
,
Goliszek A.
), s. 1-17
artykuł:
Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższych
(
Walczak J.
), s. 19-40
artykuł:
Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów
(
Kucharski M.
,
Szopa R.
,
Halemba P.
), s. 41-57
artykuł:
Model współpracy nauki z przemysłem (S2B - Science to Business) w zakresie poprawy warunków pracy - doświadczenia Centralnego Instytutu Ochrony Pracy-PIB
(
Brzozowski A.
), s. 59-79
artykuł:
Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? Zwiększanie szans : proces i metodologia Quick Look
(
Zehner B.
,
Pletcher G.
), s. 81-101
artykuł:
Innowacyjność w rozwoju społeczno-gospodarczym Polski : instytuty badawcze jako podmioty i wykonawcy działań innowacyjnych w Polsce
(
Barcikowska R.
), s. 103-115
artykuł:
Zastosowanie technologii chmury obliczeniowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw w Rumunii
(
Pistol L.
,
Bucea-Manea Ţoniș R.
,
Bucea-Manea Ţoniș R.
), s. 117-133
artykuł:
Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym
(
Łukowski W.
), s. 135-155
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.