PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6
artykuł:
Business Schools' Role in Developing Leaders : Silent Partners in Crime or the Cradle of a New Generation?
(
Amann W.
,
Khan S.
), s. 11-17
artykuł:
An Empirical Study on the Association between Leaders' and Followers' Ethical Judgment
(
Lin C.-Y.
,
Ho Y.-H.
), s. 19-27
artykuł:
Transition of the Human Resource Function from Support to a Legal Strategy Department on Behalf of the Company
(
DePersis D. S.
,
DePersis M. C.
), s. 29-34
artykuł:
When Corporate Leaders Behave Badly
(
Lecker M. J.
), s. 35-44
artykuł:
Senior Management's Self-Interest in the Conduct of Mergers and Acquisitions : Actual Versus Stated Impacts and Moral Hazard Consequences
(
Lewis A.
,
Routhieaux R. L.
), s. 45-55
artykuł:
Efficiency and Compassion? : Exploring the Challenges that New Generations of Workers Present to Managers in the Wake of Suicides amongst the Employees of Foxconn Technology Group
(
Hung L.-H.
), s. 57-65
artykuł:
The Bright Side of the Dark Side : Covert Politics as an Alternative to the Negative Impacts of Coercive Change
(
Lopes M. E.
,
Campos Ramalho N.
), s. 67-82
artykuł:
The Good, the Bad, and the Ugly : the Case of a Multinational Corporation in Croatia
(
Omazić M. A.
,
Vlahov R. D.
), s. 83-97
artykuł:
Authoritarianism and Partnership
(
Sikorski C.
), s. 99-112
artykuł:
Destructive Sides of Charismatic Leadership
(
Stachowicz-Stanusch A.
), s. 113-125
artykuł:
Managing Toxic Leaders : Dysfunctional Patterns in Organizational Leadership and How to Deal with Them
(
Tavanti M.
), s. 127-136
artykuł:
Leadership as a Reflexive Co-determinative Process : Steve Jobs and His 1985 Departure as Discourse
(
Sato T.
), s. 137-147
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.