PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 24
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 24
artykuł:
Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym
(
Cyrek P.
), s. 11-21
artykuł:
Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu
(
Czerwińska-Jaśkiewicz M.
), s. 23-33
artykuł:
Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia
(
Grzybowski M.
), s. 35-46
artykuł:
Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu
(
Kauf S.
), s. 47-58
artykuł:
Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym
(
Linka J.
), s. 59-73
artykuł:
Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej
(
Pawłowski G.
), s. 75-85
artykuł:
Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym
(
Pigłowski M.
), s. 87-97
artykuł:
Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 99-112
artykuł:
Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększenia życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych
(
Sudolska A.
), s. 113-124
artykuł:
Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym
(
Szalonka K.
,
Szalonka M.
,
Ullrich K.
), s. 125-139
artykuł:
Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami
(
Bojewska B.
), s. 143-156
artykuł:
Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych
(
Becker J.
,
Stankiewicz M.
,
Mańko K.
), s. 157-171
artykuł:
Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne
(
Domański T.
), s. 173-183
artykuł:
Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny
(
Kolny B.
), s. 185-198
artykuł:
Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju
(
Rosa G.
), s. 199-209
artykuł:
Zmiany sposobu kształcenia cen publiczny operatorów pocztowych
(
Sondej T.
), s. 211-224
artykuł:
Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta
(
Waniowski P.
), s. 225-238
artykuł:
Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu
(
Zastempowski M.
), s. 239-248
artykuł:
Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu
(
Głowacka M. D.
,
Stawny P.
,
Matecka M.
,
Jakubek E.
), s. 251-263
artykuł:
Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki
(
Gotowska M.
,
Jakubczak A.
), s. 265-275
artykuł:
The Perception of Co-branding Products by Customers
(
Grębosz M.
), s. 277-287
artykuł:
Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego
(
Hall H.
), s. 289-301
artykuł:
Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów
(
Hernik J.
), s. 303-316
artykuł:
Działania marketingowe kreujące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
(
Kondratowicz-Pozorska J.
), s. 317-326
artykuł:
Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych
(
Liczmańska K.
), s. 327-338
artykuł:
Strategie marek e agrobiznesie
(
Minta S.
), s. 339-350
artykuł:
Resources and Competences - their Role in Shaping the Image of Franchise Networks
(
Mróz-Gorgoń B.
), s. 351-365
artykuł:
Batalia o zmianę wizerunku telekomunikacji polskiej i przyczyny jej porażki
(
Oczachowska A.
), s. 367-383
artykuł:
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego
(
Orfin K.
,
Sidorkiewicz M.
,
Wolna-Samulak A.
), s. 385-396
artykuł:
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców
(
Orzeł K.
), s. 397-407
artykuł:
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną
(
Peszko K.
), s. 409-418
artykuł:
Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego
(
Gregor B.
,
Kalińska-Kula M.
), s. 423-434
artykuł:
Badania cen nowych produktów
(
Kaczmarczyk S.
), s. 435-449
artykuł:
Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
(
Kos-Łabędowicz J.
), s. 451-462
artykuł:
Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM
(
Kowalska-Musiał M.
), s. 463-474
artykuł:
Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej
(
Oczachowski D.
), s. 475-489
artykuł:
marketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu
(
Perenc J.
,
Hołub J.
,
Szwajlik A.
), s. 491-503
artykuł:
Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki
(
Skorek M.
), s. 519-533
artykuł:
Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze
(
Sagan A.
), s. 3505-517
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.