PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 24
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 24
artykuł:
Zmiany sposobu kształcenia cen publiczny operatorów pocztowych
(
Sondej T.
), s. 211-224
artykuł:
Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych
(
Becker J.
,
Stankiewicz M.
,
Mańko K.
), s. 157-171
artykuł:
Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju
(
Rosa G.
), s. 199-209
artykuł:
marketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu
(
Perenc J.
,
Hołub J.
,
Szwajlik A.
), s. 491-503
artykuł:
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną
(
Peszko K.
), s. 409-418
artykuł:
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego
(
Orfin K.
,
Sidorkiewicz M.
,
Wolna-Samulak A.
), s. 385-396
artykuł:
Działania marketingowe kreujące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
(
Kondratowicz-Pozorska J.
), s. 317-326
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.