PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
23
Czasopismo
International Letters of Social and Humanistic Sciences (ILSHS)
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
23
artykuł:
Tax-Spend, Spend-Tax or Fiscal Synchronization Hypothesis: Evidence from Iran
(
Rezaei A. A.
), s. 1-20
artykuł:
Need of Restructuring Teacher Education Programmes in India: An Essence for Globalization
(
Prakash Chandra J.
), s. 21-28
artykuł:
An Operational Approach of Communicational Propaganda
(
Gîfu D.
,
Dima I. C.
), s. 29-38
artykuł:
Regional Vis-à-Vis Universal Institution for the Protection of Human Rights with Special Reference to Asia
(
Yadav S. K.
), s. 39-44
artykuł:
The Specific of the Power Relationship
(
Buşu O.-V.
), s. 45-52
artykuł:
Gender Participation in University Education in Nigeria: Closing the Gap
(
Mukoro A. S.
), s. 53-62
artykuł:
Strategic Optional for Sustainability in Human Resources Management in Tertiary Institution
(
Mukoro A. S.
), s. 63-70
artykuł:
Twelve Communicational Principles of Propaganda
(
Vlăduţescu Ş.
), s. 71-80
artykuł:
Iranian EFL Learners' Perceptions and Beliefs about their English Teachers: A Psycholinguistic Perspective
(
Heidari-Shahreza M. A.
), s. 81-89
artykuł:
Sandu Frunză: "Advertising and Administration under the Pressure of Ethics" - Book Review
(
Vlăduţescu Ş.
), s. 90-92
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.