PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7
artykuł:
Refleksje nad zakresem nauki o marketingu jako dyscypliny naukowej - cz. 2
(
Kamiński J.
), s. 6-16
artykuł:
Internacjonalizacja szkolnictwa wyższego w Polsce
(
Ławicka M.
), s. 17-23
artykuł:
Międzynarodowa orientacja przedsiębiorcza jako czynnik wczesnej internacjonalizacji MSP
(
Kowalik I.
,
Danik L.
), s. 24-30
artykuł:
Rola platform handlu elektronicznego w rozwoju start-upów na rynku mody w Polsce
(
Targański B.
), s. 31-37
artykuł:
Uwarunkowania wdrożenia koncepcji tworzenia wspólnej wartości (CSV) w krajach rozwijających się
(
Mirońska D.
,
Steuwe I.
), s. 38-44
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.