PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Management and Business Administration. Central Europe
Rocznik
2018
Tom
26
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Employer Branding as a Source of Competitive Advantage of Retail Chains
(
Bilińska-Reformat K.
,
Stańczyk I.
), s. 2-12
artykuł:
Company Actions and Value Drivers : Manager Reports from Polish Firms
(
Kłeczek R.
), s. 13-26
artykuł:
Impact of the January Effect on Return Rates in the Markets of the 2004 EU Enlargement
(
Podgórski B.
), s. 27-48
artykuł:
How do We Study Crowdfunding? An Overview of Methods and Introduction to New Research Agenda
(
Stasik A.
,
Wilczyńska E.
), s. 49-78
artykuł:
Snobbish Bandwagoners : Ambiguity of Luxury Goods' Perception
(
Stępień B.
), s. 79-99
artykuł:
Social Value Added (SVA) as an Adaptation of Economic Value Added (EVA) to the Specifcity of Cultural Institutions
(
Wnuczak P.
), s. 100-120
artykuł:
The Business Case for Corporate Social Responsibility : a Literature Overview and Integrative Framework
(
Wójcik P.
), s. 121-148
artykuł:
Etatism versus Liberalism : Economic Attitudes in Poland after the World Crisis
(
Zagórski K.
), s. 149-170
artykuł:
Dignity in the Workplace : the Perspective of Humanistic Management
(
Zawadzki M.
), s. 171-188
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.