PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 19
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 19
artykuł:
Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy
(
Duliniec E.
), s. 6-24
artykuł:
Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym
(
Sznajder A.
), s. 25-42
artykuł:
Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych
(
Mazur J.
), s. 43-64
artykuł:
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe
(
Rymarczyk J.
), s. 65-72
artykuł:
Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej
(
Wiktor J. W.
), s. 73-88
artykuł:
Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych
(
Karcz K.
), s. 89-102
artykuł:
Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia
(
Pachniak-Radzińska M.
), s. 103-112
artykuł:
Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące
(
Misala J.
,
Siek E.
), s. 113-136
artykuł:
Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym
(
Ćwiklińska J.
), s. 137-147
artykuł:
Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej
(
Miros-Górecka J.
), s. 148-157
artykuł:
Regionalism: Developing Tendency in the U.S. Trade Relations
(
Neumann P.
), s. 158-168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.