PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 30
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 30
artykuł:
Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego - aspekty marketingowe
(
Barańska-Fischer M.
), s. 11-26
artykuł:
Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra
(
Bembenek B.
), s. 27-46
artykuł:
Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych
(
Grzybowska-Brzezińska M.
), s. 47-58
artykuł:
Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu
(
Kasperska E.
), s. 59-74
artykuł:
Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach
(
Klóska R.
), s. 74-84
artykuł:
Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego
(
Kotylak S.
), s. 85-98
artykuł:
Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych
(
Skowron Ł.
), s. 99-115
artykuł:
Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw
(
Szymański R.
), s. 117-126
artykuł:
Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego
(
Wanagos M.
), s. 127-140
artykuł:
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej
(
Zalech M.
), s. 141-153
artykuł:
Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego
(
Antonowicz M.
,
Majewski J.
), s. 157-171
artykuł:
Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności
(
Bryła P.
), s. 173-188
artykuł:
Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego
(
Drożdż W.
), s. 189-198
artykuł:
Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 199-212
artykuł:
Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
(
Nogieć J.
), s. 213-223
artykuł:
Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej
(
Raszkowski A.
), s. 225-234
artykuł:
Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej Żywności
(
Skowron S.
), s. 235-248
artykuł:
Marketing w instytucjach pomocy społecznej
(
Socha D.
), s. 249-259
artykuł:
Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich
(
Szostak D.
), s. 261-271
artykuł:
Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju
(
Wilk I.
), s. 273-287
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi
(
Zielińska A.
), s. 289-301
artykuł:
Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu
(
Czerwińska-Jaśkiewicz M.
), s. 305-313
artykuł:
Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast
(
Deluga W.
), s. 315-330
artykuł:
Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku
(
Dłubakowska-Puzio E.
), s. 331-340
artykuł:
Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym
(
Grzybowski M.
), s. 341-357
artykuł:
Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych
(
Kocoń P.
), s. 359-368
artykuł:
Image of Public Administration and its Changes
(
Perchla-Włosik A.
), s. 369-381
artykuł:
Produkt regionalny w promocji miasta
(
Rudzewicz A.
), s. 383-392
artykuł:
Social Media as a Promotion Tool of Polish Universities
(
Scheibe A.
), s. 393-403
artykuł:
E-Administration as a Mean of Communication Between Government Bodies and their Environment
(
Smalec A.
), s. 405-417
artykuł:
Strategia public relations w gminie
(
Wiażewicz J.
), s. 419-433
artykuł:
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"
(
Zawadzki P.
), s. 435-447
artykuł:
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich
(
Brańka S.
), s. 451-464
artykuł:
Studenci - lokalni patrioci czy obywatele świata? Znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego
(
Gębarowski M.
), s. 465-474
artykuł:
ПОЛИТИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ И ИХ ПРИМЕНЕНИЕ
(
Gugnin A.
,
Gugnina T.
), s. 475-490
artykuł:
Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia
(
Hall H.
), s. 491-503
artykuł:
Koszty promocji w kampaniach wyborczych
(
Lenik P.
), s. 505-514
artykuł:
Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa
(
Seweryn R.
), s. 515-530
artykuł:
Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego
(
Spodarczyk E.
), s. 531-540
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.