PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 226
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 226
artykuł:
Ewolucja czy rewolucja : komunikacja biznesowa na rynku B2B w Polsce w dobie procesu cyfryzacji
(
Heryszek T.
), s. 11-24
artykuł:
Doskonalenie kompetencji menedżerów sprzedaży w przedsiębiorstwach przemysłowych (w świetle badań)
(
Kaniewska-Sęba A.
,
Niewiadomski P.
), s. 25-34
artykuł:
Relacje innowator - nabywca w procesie dyfuzji innowacji na rynku B2B
(
Kruk M.
), s. 35-43
artykuł:
Zastosowanie systemów wieloagentowych w procesach zaopatrzenia i dystrybucji na rynku B2B
(
Krygier J.
), s. 44-52
artykuł:
Kompetencje sprzedawców w sektorze B2B w ocenie klientów
(
Pilarski S.
), s. 53-63
artykuł:
Strategia sprzedaży a organizacja przepływów w łańcuchach dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem struktury dystrybucji
(
Szuster M.
), s. 64-74
artykuł:
Edukacja jako strategia budowy wartości klientów na rynku B2B : wyniki badań
(
Świerżewski Ł.
), s. 75-83
artykuł:
Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki
(
Dąbrowski D.
), s. 87-95
artykuł:
Udział w targach jako forma aktywności marketingowej na rynku usług logistycznych
(
Gębarowski M.
), s. 96-104
artykuł:
Zarządzanie markami lokalnymi na rynku B2B w Polsce przez francuskich inwestorów
(
Grębosz M.
), s. 105-113
artykuł:
Zastosowanie programów lojalnościowych na rynku business-to-business w turystyce
(
Michalska-Dudek I.
), s. 114-124
artykuł:
Zrównoważony marketing na rynku przedsiębiorstw
(
Pabian A.
), s. 125-133
artykuł:
Znaczenie działań public relations w procesie ksztaltowania relacji z klientami na rynku B2B
(
Pawlak-Kołodziejska K.
), s. 134-143
artykuł:
Determinanty lojalności klientow na rynku B2B
(
Schulz M.
), s. 144-152
artykuł:
Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie funkcjonującym na rynku B2B
(
Sobocińska M.
), s. 166-174
artykuł:
Budowanie wizerunku marki na rynku B2B
(
Tarczydło B.
), s. 175-184
artykuł:
Działalność wydawców prasy codziennej w opinii reklamodawców
(
Zawadzki P.
), s. 185-195
artykuł:
Design management w układzie sieci przedsiębiorstw
(
Brzozowski M.
), s. 199-208
artykuł:
Wpływ niedogodności wynikających z kooperacji podmiotów B2B na rozwój innowacji
(
Danik L.
,
Żukowska J.
), s. 209-221
artykuł:
Przepływ wiedzy w łańcuchach dostaw
(
Januszewski F.
,
Lewandowska J.
), s. 222-233
artykuł:
Znaczenie czynnika czasu w relacjach przedsiębiorstw podczas procesu internacjonalizacji
(
Łuczak M.
), s. 234-246
artykuł:
Wpływ kooperacji na sukces rynkowy małych i średnich przedsiębiorstw
(
Małys Ł.
), s. 247-256
artykuł:
Dobór partnera jako przesłanka sukcesu w offshore outsourcing
(
Oczkowska R.
), s. 257-263
artykuł:
Instytucjonalne uwarunkowania kooperacji na rynkach B2B
(
Plichta J.
), s. 264-273
artykuł:
Problemy komunikacji międzykulturowej w marketingowych relacjach business-to-business
(
Radziszewska A.
), s. 275-283
artykuł:
Diagnoza stanu relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami na rynku B2B metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
), s. 284-294
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.