PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rocznik
2023
Tom
---
Numer
nr 4 (1002)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (1002)
artykuł:
The Post-pandemic Consumer : Evidence from Empirical Research of Four Generations of Consumers
(
Maciejewski G.
), s. 11-28
artykuł:
Perceived Brand Globalness and Localness : a Bibliometric Analysis
(
Jadach R.
,
Pluta-Olearnik M.
), s. 29-45
artykuł:
Conceptualisation and Determinationof the Concept of Creating Shared Value : the Results of a Delphi Study
(
Krawiec W.
,
Sibińska A.
,
Grzegorczyk W.
), s. 47-63
artykuł:
The Use of Technological Bricks in Agile: Conclusions Based on Analysis of the Literature and on Empirical Research
(
Zakrzewska M.
,
Jarosz S.
,
Kosała M.
,
Sołtysik M.
), s. 65-84
artykuł:
Consumers' Knowledge and Decisionsabout Choosing Organic Sunscreen Products
(
Engler-Jastrzębska M.
,
Wilczyńska A.
), s. 85-101
artykuł:
Social Wellbeing in the Workplace : HR Activities and Impact
(
Tabor-Błażewicz J.
), s. 103-115
artykuł:
Wyzwania współczesnego zarządzania zasobami ludzkimi - analiza polskojęzycznych ofert internetowychfirm konsultingowych
(
Strużyna J.
), s. 135-151
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.