PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2007
Tom
---
Numer
nr 11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11
artykuł:
Pomiar lojalności klientów z uwzględnieniem pomiaru motywów
(
Siemieniako D.
,
Urban W.
), s. 2-7
artykuł:
Usługi dodane jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym
(
Goszczyńska M.
), s. 8-13
artykuł:
Marketing małych i średnich przedsiębiorstw eksportujących a charakterystyka obsługiwanych rynków
(
Morawczyński R.
), s. 14-19
artykuł:
Macierz BCG - jak ją zmienić i wykorzystać praktycznie do rozwoju własnej firmy
(
Bednarz K.
), s. 20-26
artykuł:
Fuzje i przejęcia w Polsce po roku 2000
(
Piszewski J.
), s. 27-32
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.