PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Recenzja osiągnięć naukowych w postępowaniach awansowych - między jakością oceny a formalizmem rozstrzygnięć Ustawy 2.0
(
Wiktor J. W.
), s. 4-10
artykuł:
Przejście między studiami I i II stopnia. Wybory edukacyjne absolwentów studiów I stopnia nauk ekonomicznych
(
Zając T.
,
Jasiński M.
,
Bożykowski M.
), s. 11-17
artykuł:
System wartości kandydatów na studia w uczelni ekonomicznej - na przykładzie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
(
Winch S.
), s. 18-24
artykuł:
Wybrane aspekty ekonomiki e-learningu
(
Maleńczyk I.
,
Gładysz B.
,
Marciniak S.
), s. 25-38
artykuł:
Zastosowanie metody PROMETHEE II do wyboru kursu e-learningowego w przedsiębiorstwie
(
Stecyk A.
), s. 39-45
artykuł:
Priorytety i funkcje społeczne edukacji w dorosłości - perspektywa Celów Zrównoważonego Rozwoju UNESCO 2030
(
Szarota Z.
), s. 46-53
artykuł:
Niemiecka droga do LLL University
(
Solarczyk-Szwec H.
), s. 54-59
artykuł:
Nastolatki 3.0 - nowy raport NAS
(
Zając M.
), s. 60-61
artykuł:
Action Research - przygotowanie sądu do zmiany poprzez uczenie się - współpraca praktyków i badaczy
(
Banasik P.
,
Morawska S.
), s. 62-73
artykuł:
Narracja jako sposób wyjaśniania organizacyjnej rzeczywistości oraz metoda wywierania wpływu
(
Ziemiański P.
), s. 74-79
artykuł:
Interlocking directorates z perspektywy teorii uzależnienia zasobowego
(
Grabowska M.
,
Otola I.
), s. 80-86
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.