PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2007
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Strategia Rozwoju Kraju - nadrzędny dokument w nowym systemie programowania rozwoju
(
Sulmicka M.
), s. 7-14
artykuł:
Jak budowano społeczeństwo informacyjne w Wielkiej Brytanii. Czego polscy politycy gospodarczy powinni się nauczyć od brytyjskiego e-ambasadora?
(
Piech K.
,
Stadnik M.
), s. 15-21
artykuł:
Narzędzie wspomagające personalizację szkoleń e-learningowych
(
Betlej P.
,
Piotrowski M.
), s. 23-26
artykuł:
Tablica interaktywna środkiem wspomagającym nauczanie
(
Gulińska H.
,
Bartoszewicz M.
), s. 27-34
artykuł:
Ramy prawne dla prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem internetu
(
Polański P.
), s. 35-38
artykuł:
Program Uczenie się przez całe życie (LLL-Lifelong Learning Programme) - nowa inicjatywa Wspólnoty Europejskiej wspierająca edukację i naukę
(
Klimowicz G.
), s. 39-43
artykuł:
Wirtualne zabawy - mniej lub bardziej zabawne
(
Bołtuć P.
), s. 44-46
artykuł:
Transfer wiedzy w procesach fuzji i przejęć
(
Mierzejewska B.
), s. 49-53
artykuł:
Wiedza i innowacje - bijące serce europejskiego wzrostu Wnioski z III konferencji naukowej : wiedza i innowacje w rozwoju gospodarki: siły motoryczne i bariery1
(
Mierzejewska B.
,
Piech K.
), s. 56-57
artykuł:
Wpływ formy wykładu na jego skuteczność dydaktyczną w kształceniu akademickim - wyniki badań własnych
(
Kwiatkowska V.
), s. 58-61
artykuł:
Trudna droga do odpowiedzialnego handlu w polskim internecie Rozważania o etyce i standardach handlowych na przykładzie pewnej aukcji internetowej
(
Myśliwiec G.
,
Garczyński P.
), s. 67-69
artykuł:
Watykan i internet
(
Podpora R.
), s. 73-76
artykuł:
Shaping Online Discussion: Assessment Matters
(
Swan
,
Schenker
,
Arnold
,
Chia-Ling Kuong C.-L.
), s. 78-82
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.