PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
nr 1 (14)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (14)
artykuł:
Designing to Attract in an Emerging Market: Applying Behavioural Reasoning Theory to South African Consumer Reactions to an Ultra-High Temperature Milk Product Line Extension
(
Kempen E.
,
Christie L.
), s. 4-21
artykuł:
Brand Love and Brand Forgiveness: an Empirical Study in Turkey
(
Gürce M. Y.
,
Tosun P.
,
Pektaş G. Ö. E.
), s. 22-39
artykuł:
Value Co-Creation on Public Social Media at Different Stages of the New Product Development Process. A Case Study of a Polish Clothes Manufacturer
(
Piątkowska B.
), s. 40-51
artykuł:
Success and failure rates of new food and non-food products introduced on the market
(
Rutkowski I. P.
), s. 52-61
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.