PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 4 (34)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (34)
artykuł:
Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w uniwersytecie
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 1-19
artykuł:
Marketing Automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności
(
Jarosławska-Sobór S.
,
Dulewski M.
,
Wasilewski F.
), s. 21-42
artykuł:
Multidyscyplinarny projekt wirtualnych rekonstrukcji samolotów historycznych jako sposób popularyzacji nauki
(
Szafran K.
,
Kramarski I.
), s. 43-64
artykuł:
Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studia
(
Stachowiak-Krzyżan M.
), s. 65-88
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.