PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 823
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 823
artykuł:
Marketing w procesie pozyskiwania zasobów przez organizacje pozarządowe w Polsce
(
Czubała A.
), s. 5-18
artykuł:
Marketing międzynarodowy - istota i specyfika : ze studiów nad internacjonalizacją marketingu
(
Wiktor J. W.
), s. 19-35
artykuł:
Wpływ zagranicznych sieci handlowych na procesy integracji handlu w Polsce
(
Oczkowska R.
), s. 37-50
artykuł:
Audyt marketingowy w dobie globalizacji
(
Hadrian P.
), s. 51-61
artykuł:
Ocena Internetu jako narzędzia realizacji celów przedsiębiorstw w świetle wyników badań empirycznych
(
Kuziak M.
), s. 63-78
artykuł:
Tworzenie relacji z klientem w firmach usługowych a jakość usług
(
Jonas A.
), s. 79-92
artykuł:
Rodzaje lojalności klientów i ich implikacje dla działań marketingowych przedsiębiorstwa
(
Wojnarowska H.
), s. 93-112
artykuł:
Analiza sytuacji w polskiej branży public relations na koniec 2008 roku
(
Żbikowska A.
), s. 113-123
artykuł:
Zasoby informacji marketingowych wykorzystywane przez polskie przedsiębiorstwa w procesie podejmowania decyzji rynkowych (w świetle wyników badań)
(
Kapera K.
), s. 125-137
artykuł:
Konsument usług turystycznych - próba empirycznej diagnozy postaw i zachowań w świetle globalnych uwarunkowań
(
Chlipała P.
), s. 139-147
artykuł:
Wojna formatów jako przykład rywalizacji konkurencyjnych standardów sprzętu audio-wideo w skali globalnej
(
Smoleń T.
), s. 149-161
artykuł:
Reklama prowokacyjna - sposób oddziaływania na konsumenta
(
Dołhasz M.
), s. 163-172
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.