PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 26
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 26
artykuł:
Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 21-33
artykuł:
Marketing zapachowy w praktyce
(
Deluga W.
), s. 25-42
artykuł:
Analiza działań komunikacyjnych sił zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu
(
Kocoń P.
), s. 43-53
artykuł:
Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki
(
Nowacki R.
), s. 55-70
artykuł:
Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania
(
Petrykowska J.
), s. 71-82
artykuł:
Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia
(
Pukas A.
), s. 83-94
artykuł:
Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów
(
Skowron S.
,
Jakubiuk E.
), s. 95-107
artykuł:
Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady
(
Tarczydło B.
), s. 109-121
artykuł:
Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji
(
Wyrwisz J.
), s. 123-132
artykuł:
Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 135-146
artykuł:
Social media marketing jako nowy paradygmat w rozwoju innowacyjnych narzędzi komunikacji marketingowej
(
Castillo Esparcia A.
,
Smolak-Lozano E.
), s. 147-161
artykuł:
Blogi komercyjne jako obszar aktywności informacyjnej firm
(
Dejnaka A.
), s. 163-173
artykuł:
Social media marketingu w marketingu xxi wieku
(
Drab-Kurowska A.
), s. 175-186
artykuł:
Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych
(
Dziewanowska K.
,
Kacprzak-Choińska A.
), s. 187-198
artykuł:
Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu
(
Gregor B.
,
Gotwald B.
), s. 199-211
artykuł:
Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 213-227
artykuł:
Gry komputerowe i video jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej
(
Pawlak-Kołodziejska K.
), s. 229-242
artykuł:
Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów
(
De Pourbaix P.
), s. 243-253
artykuł:
Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych
(
Smalec A.
), s. 255-264
artykuł:
Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych
(
Szymański G.
), s. 265-273
artykuł:
Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem
(
Zajkowska M.
), s. 275-286
artykuł:
Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Iwińska-Knop K.
), s. 289-299
artykuł:
Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR
(
Bsoul M.
), s. 301-310
artykuł:
Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym
(
Dyczkowska J.
), s. 311-324
artykuł:
Znaczenie personelu w sektorze usług TSL
(
Kos B.
), s. 325-338
artykuł:
Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 339-352
artykuł:
Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników
(
Rzemieniak M.
,
Wawer M.
), s. 353-367
artykuł:
Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne - wyniki badań
(
Szulczyńska U.
,
Sokołowska A.
), s. 369-381
artykuł:
Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej
(
Wierzbiński B.
), s. 383-392
artykuł:
Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty
(
Dojwa K.
), s. 395-407
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?
(
Kłosiewicz-Górecka U.
,
Słomińska B.
), s. 409-421
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty
(
Krzepicka A.
,
Tarapata J.
), s. 423-436
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju
(
Lotko M.
), s. 437-446
artykuł:
Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR
(
Rak M.
), s. 447-457
artykuł:
Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności
(
Śmigielska G.
), s. 459-469
artykuł:
Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Wilk I.
), s. 471-484
artykuł:
Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu
(
Zaremba-Warnke S.
), s. 485-500
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.