PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Osobowość jako klucz do zrozumienia organizacji
(
Barabasz A.
), s. 11-19
artykuł:
Przyczyny sukcesu trwania na rynku w branży pasażerskich przewozów autobusowych
(
Bąkowski W.
), s. 20-27
artykuł:
Kulturowe oraz społeczno-wychowawcze uwarunkowania i źródła przedsiębiorczości osobistej i sukcesu menedżera
(
Bieniok H.
), s. 28-36
artykuł:
Zespołowe działanie w kontekście potrzeb współczesnej praktyki zarządzania
(
Bodak A.
), s. 37-44
artykuł:
Wizja sukcesu firmy, a kryteria doboru menedżera - doświadczenia praktyczne
(
Czubasiewicz H.
,
Grajewski P.
), s. 45-53
artykuł:
Sukces prywatnych placówek medycznych - uwarunkowania personalne
(
Czura M.
), s. 54-61
artykuł:
Pomiar zasobów niematerialnych jako istotny czynnik sukcesu przedsiębiorstwa
(
Głuszek E.
), s. 62-72
artykuł:
Organizacyjno-kadrowe uwarunkowania procesu tworzenia nowego produktu (studium przypadku)
(
Grzybowska B.
), s. 73-79
artykuł:
Model rozwoju kompetencji menedżerskich
(
Jabłoński M.
), s. 80-90
artykuł:
Determinanty sukcesu w działaniach kierowniczych
(
Jasiński Z.
), s. 91-93
artykuł:
Społeczny wymiar sukcesu przedsiębiorstwa w świetle nadużyć menadżerskich z końca XX wieku i początku XXI wieku
(
Jeżak J.
), s. 94-105
artykuł:
Czy wiedza menedżerów z zakresu współczesnych metod zarządzania zapewnia sukces firmie?
(
Kaczmarek B.
), s. 106-113
artykuł:
Satysfakcja pracowników jako istotny czynnik sukcesu organizacji
(
Kopertyńska M. W.
), s. 114-124
artykuł:
Czynniki sukcesu organizacji publicznych
(
Kożuch B.
,
Zaremba W.
), s. 125-135
artykuł:
Determinanty sukcesu współczesnego menedżera
(
Kubik K.
), s. 136-147
artykuł:
Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie - nowe wyzwanie dla menedżerów zasobów pracowniczych
(
Machcińska-Szczepaniak M.
), s. 148-157
artykuł:
System kompetencji zawodowych jako czynnik sukcesu organizacyjnego
(
Markowska E.
,
Sterczyński R.
), s. 158-166
artykuł:
Rozwój kariery zawodowej pracowników a sukces organizacji
(
Smolbik-Jęczmień A.
), s. 167-177
artykuł:
Kultura organizacyjna jako czynnik sukcesu - kulturowe zarządzanie organizacją
(
Stańda A.
), s. 178-185
artykuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim w kontekście funkcjonowania systemu informacyjnego
(
Tyrańska M.
,
Bińczycki B.
), s. 186-199
artykuł:
Kompetencje menedżerów a konkurencyjność organizacji samorządowych
(
Walkowiak R.
), s. 200-205
artykuł:
Doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa w aspekcie zastosowania systemu zarządzania środowiskowego ISO 14000
(
Wąsikiewicz-Rusnak U.
), s. 206-213
artykuł:
Potrzeby adresatów marketingu personalnego oraz proces ich identyfikowania jako warunek sukcesu współczesnej firmy
(
Baruk A. I.
), s. 214-219
artykuł:
Funkcjonowanie na rynku agencji pracy tymczasowej
(
Brajer-Marczak R.
), s. 220-227
artykuł:
Organizacja wirtualna jako narzędzie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa
(
Codogni M.
), s. 228-238
artykuł:
Zarządzanie projektami informatycznymi w dużej firmie informatycznej
(
Czerska M.
,
Rutka R.
), s. 239-248
artykuł:
Metody zarządzania a sukces organizacji
(
Ćwiklicki M.
), s. 249-256
artykuł:
Sterowanie nadzieją na sukces
(
Dendura K.
), s. 257-271
artykuł:
Partycypacja i uprawomocnienie pracowników w przedsiębiorstwach Unii Europejskiej
(
Gableta M.
,
Cierniak-Emerych A.
), s. 272-279
artykuł:
Zastosowanie controllingu jako narzędzia wspomagającego podejmowanie zróżnicowanych decyzji kierowniczych
(
Głodziński E.
), s. 280-288
artykuł:
Procesy konsolidacyjne w polskim systemie bankowym sukcesem organizacyjnym
(
Gwizdała J.
), s. 289-297
artykuł:
Źródła sukcesów małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
(
Jakubów L.
), s. 298-301
artykuł:
Współuczestnictwo przesłanką sukcesu w organizacji
(
Jeremczuk K.
,
Szulich P.
), s. 302-308
artykuł:
Procedura prywatyzacji - tworzenie sukcesu w procesie zmiany organizacyjnej - studium przypadku
(
Kreft Z.
,
Czapiewski M.
), s. 309-318
artykuł:
Błędy menedżerów i zjawiska kryzysowe w organizacji
(
Krzakiewicz K.
), s. 319-326
artykuł:
Uwarunkowania instytucjonalne sukcesem organizacji non-profit na przykładzie fundacji i stowarzyszeń
(
Kwiecińska M.
), s. 327-339
artykuł:
Bariery skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie
(
Pawłowska B.
), s. 340-348
artykuł:
Lojalność klientów podstawową determinantą funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach niepewności
(
Piwoni-Krzeszowska E.
), s. 349-354
artykuł:
Elastyczność przejawem sukcesu współczesnych przedsiębiorstw
(
Puszko-Machowczyk K.
), s. 355-361
artykuł:
Uwarunkowania sukcesu organizacji pozarządowych w systemie realizacji usług społecznych
(
Seiler B.
,
Stankiewicz J.
), s. 362-372
artykuł:
Jakościowy model systemu opieki zdrowotnej
(
Szyba D.
), s. 373-382
artykuł:
Rola lojalności pracowniczej w kreowaniu sukcesu organizacji
(
Świątek-Barylska I.
), s. 383-389
artykuł:
Warunki sukcesu firmy w aspekcie absorpcji funduszy strukturalnych w Polsce
(
Weiss E.
), s. 390-396
artykuł:
Wybrane metody analizy strategicznej Wydziału Zarządzania UG - próba zdefiniowania determinant sukcesu na trójmiejskim rynku edukacyjnym
(
Wierzbicka B.
,
Machel W.
), s. 397-410
artykuł:
Badanie satysfakcji klienta wewnętrznego w diagnozie potrzeb komunikacyjnych i doskonaleniu systemu komunikacji wewnętrznej
(
Winkler R.
), s. 411-420
artykuł:
Wybrane narzędzia zarządzania wiedzą na przykładzie instytutu naukowo-dydaktycznego
(
Wojnarowska M.
), s. 421-433
artykuł:
Społeczne i kulturowe czynniki sukcesu LUKAS`a
(
Zając C.
), s. 434-441
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.