PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach
Rocznik
2008
Tom
---
Numer
nr 39 Zeszyt Naukowy Katedry Turystyki
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 39 Zeszyt Naukowy Katedry Turystyki
artykuł:
Rola marki w efektywnym wykorzystaniu produktu obszaru recepcji turystycznej
(
Żemła M.
), s. 9-25
artykuł:
Produkt górskich obszarów wiejskich w Polsce wobec konkurencyjnego rynku turystycznego - marka turystyczna obszaru
(
Chudy-Hyski D.
), s. 26-45
artykuł:
Zasady funkcjonowania Convention and Visitors Bureaus
(
Cieślikowski K.
,
Celuch K.
), s. 46-58
artykuł:
Strategia marki w działaniach Rezidor Hotel Grup. Doniesienia naukowe i materiały z badań
(
Pasko K.
), s. 59-74
artykuł:
Wykorzystanie marketingu terytorialnego w turystyce czeskiej na przykładzie Królestwa Wałaskiego
(
Rumpel P.
,
Siwek T.
), s. 77-90
artykuł:
Kreatorzy markowych produktów turystycznych z obszaru województwa śląskiego
(
Flak L.
), s. 91-105
artykuł:
Kopalnia "Guido" jako przykład markowego produktu turystyki poprzemysłowej
(
Staszewska-Ludwiczak A.
), s. 106-123
artykuł:
Czynniki i sposoby kształtowania cen produktu na rynku turystyki konferencyjnej
(
Cieślikowski K.
), s. 124-147
artykuł:
Konkurencyjność cenowa obszarów recepcji turystycznej. Analiza ofert dla mieszkańców Polski uprawiających sporty zimowe
(
Żemła M.
), s. 148-165
artykuł:
Rola lesistości w pełnieniu funkcji turystycznej obszaru
(
Chudy W.
), s. 166-176
artykuł:
Struktura kwalifikacji a bezpieczeństwo aktywności ruchowej w turystyce i rekreacji
(
Petryński W.
,
Pilawski A.
,
Pilawska A.
), s. 177-186
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.