PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 65 Turystyka religijna: zagadnienia interdyscyplinarne
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 65 Turystyka religijna: zagadnienia interdyscyplinarne
artykuł:
PAWEŁ - Turysta Nowego Testamentu
(
Ks.Flis J.
), s. 11-24
artykuł:
Podobieństwo charakteru turystyki religijnej do koncepcji rozwoju zrównoważonego
(
Łuszczyk M.
), s. 25-34
artykuł:
Faktyczna dostępność turystyczna obiektów sakralnych jako problem turystyki religijnej w Polsce
(
Rohrscheidt A. M. V.
), s. 35-57
artykuł:
Motywy pielgrzymek do najważniejszych sanktuariów w Polsce
(
Pytel S.
,
Zuzańska-Żyśko E.
,
Kiniorska I.
), s. 59-70
artykuł:
Miejsce kultu religijnego jako czynnik atrakcyjności turystycznej regionu na przykładzie sanktuarium w Piekarach Śląskich
(
Kowalski T.
,
Ruszkowski M. J.
), s. 71-83
artykuł:
Perspektywy rozwoju turystyki religijnej na terenach przygranicznych w rejonie nadbużańskim
(
Sawicki B.
), s. 85-97
artykuł:
Kapliczki przydrożne szansą rozwoju lokalnej turystyki religijnej
(
Sikora J.
,
Wartecka-Ważyńska A.
), s. 99-108
artykuł:
Współczesne znaczenie hiszpańskich fiest religijnych w opinii młodych polskich turystów i mieszkańców Hiszpanii
(
Buczkowska K.
,
Malchrowicz E.
), s. 111-125
artykuł:
Znaczenie świętych miejsc w życiu młodzieży na przykładzie ważniejszych ośrodków pielgrzymkowych na Podkarpaciu w świetle wyników badań ankietowych
(
Dudzik I.
,
Hanejko S.
), s. 127-138
artykuł:
Spotkanie jako narzędzie przełamywania barier międzykulturowych na przykładzie światowych dni młodzieży
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
,
Lusińska A.
), s. 139-149
artykuł:
Pielgrzymowanie jako typ zachowania się celowego (w świetle badań systemu wartości)
(
Mrozowicz K.
), s. 151-167
artykuł:
Sekularyzacja współczesnych społeczeństw a turystyka religijna
(
Różycki P.
), s. 169-178
artykuł:
Warunki rozwoju turystyki pielgrzymkowej w Wielkopolsce
(
Tratwal-Uglis N.
,
Uglis J.
), s. 179-189
artykuł:
Wybrane społeczne uwarunkowania uczestnictwa młodzieży w turystyce religijnej w świetle badań empirycznych
(
Wartecka-Ważyńska A.
,
Sikora J.
), s. 191-204
artykuł:
Charakterystyka i znaczenie wybranych gatunków dębów w Meksyku
(
Bordiuk A.
), s. 207-215
artykuł:
Wybrane ogrody biblijne Niemiec
(
Ciaciura M.
,
Nowak A.
), s. 217-225
artykuł:
Przegląd roślin leczniczych Izraela
(
Flejter-Wojciechowicz A.
), s. 227-236
artykuł:
Marketingowe aspekty kształtowania produktu turystyki pielgrzymkowej
(
Dyrda G.
), s. 247-258
artykuł:
Bezpieczeństwo przewozów autokarowych - znaczenie dla turystyki religijnej
(
Gądek-Hawlena T.
), s. 259-269
artykuł:
Samorząd terytorialny a rozwój turystyki religijnej I pielgrzymkowej w Krakowie
(
Kapera I.
), s. 271-281
artykuł:
Możliwości i ocena wykorzystania nowoczesnych sposobów komunikacji z wiernymi przez szczecińskie parafie
(
Ostrowska I.
), s. 283-291
artykuł:
Wpływ religii na wybór destynacji turystycznych na przykładzie klientów Tui centrum podróży w Szczecinie
(
Mańko K.
,
Stolarska M.
), s. 293-303
artykuł:
Wieloreligijność historii miasta Lublina jako podstawa promocji i tworzenia produktu turystycznego
(
Mazurek-Kusiak A.
), s. 305-316
artykuł:
Turystyka religijna jako element oferty produktowej wybranych biur podróży
(
Meyer B.
,
Sawińska A.
,
Gardzińska A.
), s. 317-328
artykuł:
Oratorium Świętego Józefa w Montrealu jako główny ośrodek turystyki religijnej w prowincji Québec
(
Milewski D.
), s. 329-338
artykuł:
Analiza działań promocyjnych realizowanych przez polską organizację turystyczną w odniesieniu do oferty w zakresie turystyki religijno-pielgrzymkowej
(
Olszewski J.
), s. 339-349
artykuł:
Kreowanie wizerunku produktu turystycznego -obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie Szczecińskiej Bazyliki Metropolitalnej
(
Orfin K.
,
Krala J.
), s. 351-360
artykuł:
Dylematy promocji produktu turystyki religijnej
(
Panasiuk A.
), s. 361-371
artykuł:
Wycieczka po cmentarzu jako forma promocji miasta
(
Chrąchol U.
,
Peszko K.
), s. 385-393
artykuł:
Turystyka religijna w strategii i promocji województwa podkarpackiego
(
Szpara K.
,
Skała M.
), s. 395-404
artykuł:
Usługi hotelarskie jako element produktu turystyki religijnej - studium przypadku w okresie Świąt Bożego Narodzenia
(
Sidorkiewicz M.
,
Tokarz A.
), s. 405-413
artykuł:
Proces budowy produktu turystyki religijnej na przykładzie Kalwarii Wejherowskiej
(
Wanagos M.
), s. 415-424
artykuł:
Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki religijnej w Euroregionie Pradziad
(
Węcka B.
), s. 425-436
artykuł:
Obiekty kultu religijnego w kształtowaniu turystycznego wizerunku miejsca
(
Zalech M.
), s. 437-446
artykuł:
Kreowanie produktów i usług turystycznych na szlakach papieskich
(
Lipianin-Zontek E.
,
Zontek Z.
), s. 447-453
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.