PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 25 Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 25 Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku
artykuł:
Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz
(
Burgiel A.
), s. 11-25
artykuł:
Marital Roles in Market Decision-Taking
(
Drab A.
,
Kozel R.
), s. 27-40
artykuł:
Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT
(
Gąsior M.
), s. 41-52
artykuł:
Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 53-64
artykuł:
Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce
(
Klimkowska R.
), s. 65-76
artykuł:
Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty
(
Komor M.
), s. 77-90
artykuł:
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich
(
Kozłowski W.
,
Michalak J.
), s. 91-103
artykuł:
Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi
(
Niemczyk A.
), s. 105-118
artykuł:
Orientacja na klienta na modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek
(
Rutkowski I. P.
), s. 119-132
artykuł:
Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego
(
Śmiechowska M.
,
Dmowski P.
), s. 133-146
artykuł:
Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności
(
Zrałek J.
), s. 147-159
artykuł:
Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów
(
Brych Ł.
,
Skowron Ł.
), s. 163-173
artykuł:
Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych
(
Dąbrowska A.
), s. 175-188
artykuł:
Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne
(
Ertmańska K.
), s. 189-200
artykuł:
Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych
(
Grzybek M.
,
Szopiński W.
), s. 201-210
artykuł:
Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej
(
Grzybowska-Brzezińska M.
), s. 211-222
artykuł:
Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych
(
Newerli-Guz J.
,
Długosz D.
), s. 223-232
artykuł:
Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii
(
Niezgoda A.
,
Bartosik-Purgat M.
), s. 233-244
artykuł:
Information and Communication Processes Among Younger and Older Consumers
(
Patrzałek W.
), s. 245-256
artykuł:
Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych
(
Szymańska K.
), s. 257-270
artykuł:
Legal Culture of Big City Young Consumers
(
Wardzała-Kordyś J.
), s. 271-284
artykuł:
Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami
(
Baran G.
,
Marzec M.
), s. 287-302
artykuł:
Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta
(
Bednarska-Olejniczak D.
), s. 303-316
artykuł:
Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce
(
Biernacki K.
), s. 317-330
artykuł:
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach
(
Budziewicz-Guźlecka A.
), s. 331-340
artykuł:
Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku
(
Bylok F.
), s. 341-355
artykuł:
Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami
(
Dąbrowski D.
), s. 357-381
artykuł:
Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych
(
Chrąchol U.
), s. 357-366
artykuł:
Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami
(
Krajewska-Smardz A.
), s. 383-398
artykuł:
Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000
(
Maik R.
), s. 399-412
artykuł:
Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 413-424
artykuł:
Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży
(
Michalska-Dudek I.
), s. 425-433
artykuł:
Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych
(
Rybowska A.
), s. 435-445
artykuł:
Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży
(
Sowier-Kasprzyk I.
), s. 447-459
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.