PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 119 Turystyka na obszarach miejskich : uwarunkowania rozwoju, narzędzia promocji
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 119 Turystyka na obszarach miejskich : uwarunkowania rozwoju, narzędzia promocji
artykuł:
Turystyka miejska w koncepcji rozwoju metropolitalnego w Polsce
(
Szubert-Zarzeczny U.
), s. 9-19
artykuł:
Miasta jako cel podróży turystycznych w Polsce
(
Sala J.
), s. 20-32
artykuł:
Zaangażowanie finansowe sektora publicznego w rozwój podaży turystycznej w miastach
(
Dziedzic E.
), s. 33-44
artykuł:
Zastosowanie analizy sieci społecznych w zarządzaniu zrównoważonym rozwojem turystyki miejskiej
(
Kachniewska M.
), s. 45-59
artykuł:
Współpraca sieciowa partnerów turystyki miejskiej na przykładzie Krakowa
(
Borodako K.
), s. 60-71
artykuł:
Rola zaufania we współpracy na rzecz rozwoju turystyki - przykład wybranych gmin miejskich Beskidu Śląskiego
(
Czernek K.
), s. 72-86
artykuł:
Perspektywy i bariery rozwoju turystyki pielgrzymkowej w przestrzeni miasta Częstochowy
(
Pabian B.
), s. 87-98
artykuł:
O potrzebie prowadzenia badań nad turystyką motywacyjną w Polsce
(
Ziarkowski D.
), s. 99-110
artykuł:
Rola transportu lotniczego w obsłudze ruchu turystycznego w aspekcie rozwoju turystyki miejskiej na przykładzie miasta Krakowa
(
Gądek-Hawlena T.
), s. 111-119
artykuł:
Miasto jako podmiot promocji. Ocena działań promocyjnych Krakowa jako destynacji turystycznej
(
Kruczek Z.
,
Walas B.
), s. 125-140
artykuł:
Oficjalne portale miast w procesie promowania turystyki miejskiej
(
Ćwiklińska J.
), s. 141-152
artykuł:
Determinanty skuteczności wydarzeń marketingowych w tworzeniu turystycznego wizerunku miasta
(
Piotrowski P.
), s. 153-161
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.