PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 4/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4/2
artykuł:
Przywództwo - wybrane, aktualne koncepcje i prognozy
(
Bartkowiak G.
), s. 9-18
artykuł:
Warunki rozwoju polskich pracowników kreowane w przedsiębiorstwach
(
Baruk A. I.
), s. 19-27
artykuł:
Innowacje jako determinanta sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
(
Baruk J.
), s. 29-36
artykuł:
Master Vendor jako źródło sukcesu organizacji
(
Bednarska-Wnuk I.
), s. 37-43
artykuł:
Kluczowe czynniki sukcesu menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Bieniok H.
), s. 45-52
artykuł:
O skuteczności controllingu i jego wpływie na sukces organizacji
(
Bieńkowska A.
), s. 53-61
artykuł:
Orientacja przedsiębiorcza a sukces organizacji
(
Bratnicki M.
,
Gabryś B. J.
), s. 63-72
artykuł:
Kreowanie marki w dobie marketingu sensualnego jako źródło sukcesu organizacji
(
Dryl W.
,
Dryl T.
), s. 73-81
artykuł:
Projektowanie techniczno-organizacyjne procesów biznesowych wysokiej sprawności dla zapewnienie sukcesu organizacji
(
Durlik I.
), s. 83-91
artykuł:
Respektowanie interesów pracowniczych w procesie budowania sukcesu przedsiębiorstwa
(
Gableta M.
,
Bodak A.
), s. 93-103
artykuł:
Sukces organizacji - przegląd mierników i sposobów ich wykorzystania
(
Gruszczyńska-Malec G.
,
Hładoń W.
), s. 105-114
artykuł:
Rozwój zdolności przywódczych pracowników jako czynnik prowadzący do sukcesu organizacji
(
Grzesik K.
), s. 115-123
artykuł:
Kształtowanie systemów motywowania pracowników nowej gospodarki
(
Haromszeki Ł.
,
Kawka T.
), s. 125-143
artykuł:
Sukces zawodowy w percepcji przyszłych menedżerów
(
Januszkiewicz K.
), s. 145-151
artykuł:
Wiedza kadry kierowniczej jako źródło sukcesu organizacji
(
Jasiński Z.
), s. 153-158
artykuł:
Rodzaj i struktura własności jako determinant sukcesu przedsiębiorstwa
(
Jeżak J.
), s. 159-166
artykuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim w sektorze usług : nowe wyzwania
(
Juchnowicz M.
), s. 167-179
artykuł:
Kultura przedsiębiorczości jako warunek sukcesu współczesnych przedsiębiorstw
(
Kaliszczak L.
), s. 181-188
artykuł:
Benchmarking a praca zespołowa - w drodze do sukcesu organizacji
(
Kołodziejczak M.
), s. 189-196
artykuł:
Mierniki sukcesu MŚP
(
Kraśnicka T.
), s. 197-204
artykuł:
Business Process Management jako czynnik sukcesu w doskonaleniu administracji publicznej
(
Krukowski K.
), s. 205-212
artykuł:
Fundacja korporacyjna jako narzędzie sukcesu w realizacji strategii społecznego zaangażowania przedsiębiorstw
(
Kwiecińska M.
), s. 213-221
artykuł:
Metodologia nauk o zarządzaniu a sukces organizacji
(
Lisiński M.
), s. 223-231
artykuł:
Zmiana procesu planowania i sterowania jako determinanta sukcesu organizacji
(
Łopatowska J.
), s. 233-241
artykuł:
Różnorodność w kontekście szans i zagrożeń dla sukcesu organizacji
(
Mróz J.
), s. 243-251
artykuł:
Uwarunkowania sukcesu organizacji komercyjnych XXI wieku w teorii i praktyce
(
Peszko A.
), s. 253-261
artykuł:
Wzrost przedsiębiorstwa jako czynnik sukcesu organizacji
(
Pomykalska B.
), s. 263-272
artykuł:
Wykorzystanie współczesnych koncepcji i metod zarządzania jako czynnik sukcesu organizacji medycznej
(
Skalik J.
), s. 273-281
artykuł:
Metodyka ustalania celów rynkowych źródłem sukcesu organizacji
(
Sołtysik M.
), s. 283-292
artykuł:
Ocena i kształtowanie postaw pracowników jako czynnika wpływającego na sukces organizacji - doniesienia z badań własnych
(
Springer A.
), s. 293-302
artykuł:
Metodyka pomiaru sukcesów organizacji w aspekcie skuteczności działania
(
Stabryła A.
), s. 303-316
artykuł:
Podejście procesowe determinantą sukcesu przedsiębiorstwa
(
Węgrzyn B.
), s. 317-323
artykuł:
Pierwsze lata działalności firmy - przetrwanie jest sukcesem
(
Wierzbic A.
), s. 325-335
artykuł:
Wykorzystanie narzędzi Zintegrowanej Polityki Produktowej źródłem sukcesu przedsiębiorstwa
(
Wojnarowska M.
), s. 337-344
artykuł:
Akredytacja zakładów opieki zdrowotnej jako uwarunkowanie sukcesu usług medycznych
(
Zieliński G.
), s. 345-353
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.