PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Istota i założenia koncepcji dojrzałości przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji : (podejście sieciowe)
(
Fonfara K.
), s. 2-10
artykuł:
Konsumpcja kolaboratywna wśród młodych polskich i amerykańskich konsumentów (cz. 1)
(
Rostek A.
,
Zalega T.
), s. 11-19
artykuł:
Perception of the Company as the Offerer by its Customers Upon the Example of the Mobile Telecommunications Sector in Poland
(
Rybaczewska M.
), s. 20-27
artykuł:
System sprzedaży firm włoskich jako benchmarking w procesach dostaw kanałów dystrybucyjnych - studium przypadku
(
Koprowska E.
), s. 28-33
artykuł:
Reklama interaktywna jako nowa forma reklamy zewnętrznej
(
Janiak P.
), s. 35-41
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.